2013. január 26., szombat

Helyzetjelentés: egészségesebb életmód - 1. hét

Mint egy hete azt megírtam Nektek, terveztem néhány változtatást bevezetni a mindennapjaimban, leginkább az egészségesebb életmóddal kapcsolatban. Azt hiszem jobban fogom tartani az edzést, ha írok is róla, hogy hogy haladok, mit érzek, illetve látok a tükörben.
Hétfőn kezdtem tornázni, egy hat hetes programmal, ami a hasizmokra van kitalálva. A héten 4 napot kell tornázni, és van 4 gyakorlat, ami minden héten más lesz. Na most, én ezen kívül még karformáló gyakorlatokat is végzek, szintén heti 4 napon. Az első nap után már éreztem, hogy jók lesznek ezek a gyakorlatok. Bár nem voltak nagyon nehezek, mégis éreztem másnapra némi izomlázat. Ezen kívül egy harmadik gyakorlatot is végzek, ami hasfeszesítő gyakorlatsor, kézi súlyzóval, ami külön jó, hiszen karra és hasra szeretnék dolgozni.

Egyelőre úgy érzem tartható az edzésterv és jól haladok. Ha véget ér a hat hét, úgy minden bizonnyal már jobb idő is lesz és belevethetem magam a futásba, de mellette még mindenképpen szeretnék tornázni. Még sok dolgot nem látok a tükörben, de nem is vártam gyors változásokat, szeretnék megdolgozni értük.
Ami az étkezést illeti, itt nehezebb dolgom van, hiszen szeretek kicsit nassolni, és őszintén szólva nem is árt meg. Még dolgoznom kell azon, hogy több gyümölcsöt egyek, napi egyet el kéne fogyasztanom. 

Amennyiben kíváncsiak vagytok arra, hogy mikre tornázok, milyen gyakorlatsorokat végzek el, jelezzétek és szívesen megírom Nektek! Ha van valami jó videótok, linketek, úgy örülök, ha megosztjátok velem Ti is!
Szoktatok tornázni?
- kép: weheartit -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése