2013. január 2., szerda

Karácsonyi ajándékok 2012

Sziasztok!
Talán még nem unalmas téma, ezért ma a karácsonyi ajándékaimat szeretném megmutatni (amiket kaptam), néhány mondattal kiegészítve.

1. Lovely Moulin Rouge trenkiadás: nr 20. :) Piros nagy glitteres fedőlakk! Az utóbbi 1 hónapban kedveltem meg, amikor nővéremtől kölcsönkaptam kipróbálásra. Nagyon tetszett, ahogy csillog-villog a körmeimen, és még a lemosásával sem adódtak gondjaim, egész egyszerűen lejött, a glitteresekhez képest.
 2. H&M City körömlakk. 7 ml-t tartalmaz, rózsaszín-korallos árnyalat. Szeretem a rózsaszínt,  talán ebből van a legtöbb a gyűjteményemben.
 3. Max Factor Glossfinity, Lilac Lace. Gyönyörű szép lilás-kékes szín. Még a karácsonyi kívánságlistám készítésekor figyeltem fel rá egy pár hónappal ezelőtt.

 4. Rénszarvasos hógömb! Ezer éve nem kaptam hógömböt, vagyis egyre emlékszem csak, nagyon régről, egy karácsonyfa alakú hógömbre. Nagyon örültem neki, nem is gondoltam, hogy anyáéknak feltűnik, amikor az Arénában megnézegettem. :)

 5. Yamuna fürdőbombák, kókusz és levendula illattal. Már ki is próbáltam a kókuszosat! Csak ajánlani merem mindenkinek. Ha kint sétáltok a Deák Ferenc utcán, megtaláljátok a standjukat, sokféle szappannal, fürdőbombával, tusfürdővel várnak. És nagyon barátai árakkal! :) Nem szoktam olyan sokszor kádban fürödni, ezért megéri egy-kétszer egy-egy fürdőbomba. :D
 6. Teamécses trópusi gyümölcs illattal. Kicsit erőteljes illata van a csomagolásban, de meggyújtva már nem annyira. :) Feltöltöttem a legnagyobb mécsestartómat, amibe összesen 7 db fér el, és nagyon jól néz ki a fekete-rózsaszín színek kombinációja. :)
 7. 2013-as határidőnapló, menta/világoskék színben. Nagyon jó az anyaga, tapintása. :)
 8. DIY jegyzetfüzet tesómtól. Négyzet alakú füzet, amibe bármit fel lehet írni, amikor vmi jó dolog, ötlet eszembe jut. elfér a legtöbb táskámban. :)
 9. DIY clutch! :) Szintén tesóm készítette. Műbőrből van, a második képen látszanak a méretarányok.

 10. Lauren Conrad: Sugar and Spice. Az L.A. Candy könyvsorozat harmadik, befejező része. Angolul kaptam meg, és már ki is olvastam! :) Nagyon tetszett!
 11. Kathy Reichs: A csontok nem hazudnak. A Dr. Csont c. sorozat alapjául szolgáló könyv harmadik része. Az elsőt már olvastam, és nagyon tetszett, függetlenül a sorozattól. Barátnőm lepett meg vele karácsonyra, amikor a múlt hónapban nálunk töltött néhány napot. Nem akarta a másodikat megvenni, hátha anyáék azzal lepnek meg karácsonyra. Végül nem leptek meg vele, de mamámtól kapott pénzből megvásárolom. :)
 12. Candace Bushnell: The Carrie Diaries! Januárban bemutatják amerikában az első részt a sorozatból, és nagyon kíváncsian várom. Úgy döntöttem, hogy könyvben is érdekel, így megsúgtam tesómnak, hogy még ezt is szívesen olvasnám. :)
13. Kathy Reichs: Csont és bőr. A Dr. Csont c. sorozat alapjául szolgáló könyv második része még nincs nálam, de napok kérdése csak, és megvásárolom, a mamáméktól kapott pénzből.
14. Replay edt for her parfüm. Nagyon kedveltem ezt a parfümöt, ha jól emlékszem 3-szor is megkaptam! :) Most ismét felfedeztem magamnak, méghozzá elég jó áron, a parfum.hu-n. Ezt is mamáméktól kapom.

Nektek mit hozott idén a Jézuska?
- az utolsó két kép: google-ről van, a többi saját - 

6 megjegyzés:

  1. Jaj de jókat kaptál!!! Anyukámnak én is hógömböt vettem idén ajándékba. Jó nagy, giccses, és zenél. Ezer éve szeretett volna ilyet, elsírta magát örömében mikor megkapta :D

    Candace Buschnell-től a Szex és New York könyvben nekem óriási csalódás volt :(( a sorozathoz képest, amit imádok. Remélem ez a rész jobb annál :)

    A fürdőbombák és minden más is nagyon klassz! Én mindig úgy sajnálom elhasználni ezeket s ezer évig őrizgetem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem a könyv (sem) lesz csalódás!

      a fürdőbomba meg olyan, hogy mivel ritkán fürdök kádban, így belefér néha :) most is relaxáló fürdőt akartam venni, és egy ilyen kis különleges alkalom lett a fürdőbomba által. :)

      Törlés
  2. húú a H&M-es laknak nagyon cuki színe van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nemsokára kipróbálom, és majd mutatok róla képet! :)

      Törlés
  3. Klassz ajándékokat kaptál!A Carrie naplójának micsoda szuper borítója van,a magyar változat elég bénára sikerült!:)Mondjuk nekem maga a könyv sem tetszett és a folytatása sem,aminek Nyár és New York a címe,remélem ha elolvastad írsz róla véleményt,érdekelne, hogy neked,tetszett-e!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, szeretnék majd írni a könyvekről, amint kiolvastam őket! :)

      Törlés