2013. január 17., csütörtök

Mostanában vettem

Újra összejött egy pár apróság, amiből úgy gondoltam érdemes lesz bejegyzést készíteni. Szóval mostanában vettem néhány dolgot, bár már nem nagyon szeretnék névnapomig semmit, legkevésbé körömlakkot vásárolni, most kicsit lakkstoppot vezettem be. Névnapom után pedig havi keretet fogok szabni magamnak, hogy mennyi az az összeg, amit x vagy y termékre költhetek, így kicsit megfékezem magam. :) Nem szeretnék mindenből túl sok dolgot használni, és ezt értem a körömlakkoktól elkezdve testápolási termékekig, de ide tartoznak az öltözködés elemei is. De erről majd később részletesebben írok. :)

Lássuk miket vadásztam mostanában!
Essence téli kézkrémek, karamellás forró csoki, és almás-fahéjas puncs illatban. A véleményemet már olvashattátok itt. És Avon supershock szemhéjpúderalap. Érdekessége, hogy a dobozon nincs feltüntetve a supershock, helyette a "light beige" árnyalat szerepel a tetején. :) Ettől függetlenül azt a terméket kaptam, amit megrendeltem, ez valami kis bénázás az Avon részéről.
Replay eau de toilette for her! parfüm. Régen sokszor használtam, és kedvező áron vásárolhattam meg, mamáméktól "kapott", karácsonyi ajándék.
Essence nail art special effect topper - 08 Night in Vegas (multi sparkling) fedőlakk. A dm-ben már megkezdődtek a leárazások, de sajnos ez a lakk nem volt kapható sem a dm-ben, sem a Müllerben, és vidéken nincs több ilyen bolt. Végül Rossmann-ban, teljes áron még megvettem.
Essence stay all day krémes szemhéjpúder - 08 The magic must go on. Gyönyörű lila színű, ez volt az egyetlen, amibe nem másztak bele! Elhiszem, hogy mindenki szeretné tudni milyen a színe, de ha kicsit is kételkedik, hogy tetszene neki, akkor könyörgöm ne nyúljon bele, mert nincs kedvem olyat hazahozni, amibe valaki már beletette a bacijait. Ha nincs kint teszter, akkor inkább nem nyúlok bele. Akciósan hoztam el, 349 ft-ért, dm-ből. Nagyon hamar elfogynak, ezért, aki szeretné valamelyik akciós terméket, az siessen! :)
H&M körömlakk:
Ez már a harmadik ilyen típusú H&M-es lakkom. Kedvelem őket, jobb minőség, mint néhány drogériás társa. Ez a körömlakk pedig egy holografikus fedőlakk, amit elég nehéz lemosni, de megéri, mert gyönyörűen csillog-villog a körmökre felkenve!
A Dr. Csont c. sorozat alapjául szolgáló könyv második része. Már ki is olvastam, a véleményemet pedig nemsokára olvashatjátok majd a blogon. :)
F&F ing:
Mint már említettem, nagyon szerettem volna egy fekete inget, de még nem találtam meg a tökéleteset. A múlt héten viszont benéztem a tescoba, és ott állt ez az ing. Felpróbáltam és olyan jól állt! Ráadásul az anyaga is nagyon jó, az áráról már nem is beszélve! :) (terveim szerint lesz vele outfit is)
Új táska:
Említettem már, hogy most szükségem lenne egy új táskára is, hiszen kettő régebbi is megy tönkre mostanában. Van egy rövidebb füle, és egy hosszabb pántja is, ami ugyan a képeken nincs rajta, de szerintem el tudjátok képzelni. :) Külön tetszenek rajta a kis szegecsek! :) Két nagyobb rekesze is van, ami ideális utazáskor is, illetve suliba.

Hogy tetszett a mai bejegyzés?

5 megjegyzés:

  1. Jó kis dolgokat vettél mostanában :) Én már nagyon várom hogy a Rossmannban is legyenek akciós Essence termékek, Müller meg dm nem esik útba sajnos. Azt én is rettentően utálom amikor megvennék valamit, de mindegyikbe bele van mászva...és a legidegesítőbb ha meg akarom nézni, hogy belemásztak-e, és még rám szól a biztonsági őr, hogy ne nyitogassam...na annál bosszantóbb nincs szerintem. Ingeket én is szeretnék munkába, majd ha lesz alkalmam meglesem az F&F kínálatot :) A táska nagyon tetszik, megkérdezhetem, hol vetted? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! na igen, az a másik kedvencem, rossmannban gyakran előfordul, de ha már leértékelték nem mindegy neki, h belenézek-e? :)
      a táskát kaposváron vettem, egy kisebb boltban. :)

      Törlés
  2. Mennyi jó cucc :]
    A könyvről nem tudtam, hogy ez szolgált a sorozat alapjául, a fékezés meg bennem is motoszkál már egy ideje... De a hololakkom most már beszerzem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D igen, ez már a második része, persze egész más, de majd írok róla.
      a vásárlás stoppot meg a holnapi bejegyzésben részletesebben is leírom. :)

      Törlés
    2. akarom mondani a szombati bejegyzésben :D

      Törlés