2013. január 7., hétfő

The new year is here

A tavalyihoz hasonlóképpen idén is készítettem egy előző évi összefoglalót. Akkor havi bontásban csináltam meg, viszont idén arra gondoltam, hogy a fontosabb/érdekesebb eseményeket szeretném kiemelni, néhány képpel, természetesen. :)

2012-ben elég rendesen elkezdtem gyarapítani a körömlakk készletemet, aminek az lett az eredménye, hogy év végére már 20 feletti számmá nőtte ki magát a készlet.  :)
Néhány kedvenc:
Még az év elején el kellett kezdeni szakdolgozatot írni, ami egy teljesen új dolog volt számomra. Sokat voltam a könyvtárban, és extra sok könyvet vettem ki, amik a témámhoz hasznosnak tűntek. A szakdolgozatírás a munka mellett kicsit nehézkesen ment, és a záróvizsga időszakra való sikeres felkészülés érdekében otthagytam a munkát. Azóta sokat gondolkodtam, hogy vajon akkor jó döntést hoztam-e. Úgy érzem, hogy igen, mert a munka mellett nagyon sok mindenre nem jutott időm, és így olyan dolgokat tehettem meg, és élhettem át, amik nagyon pozitív élmények, és emlékek maradnak! :)
Végül májusban elkészült a szakdolgozat:
Májusban tudtam egy kicsit otthon lenni, ekkor vásároltam ezt a gyönyörű csipkés szoknyát:
A június végi, július eleji záróvizsgákra való készülésben azért tudtam találkozni a számomra fontos emberekkel, barátokkal, szeretteimmel is. Végül a sok tanulás meghozta gyümölcsét, a reklámszervező szakmenedzseri bizonyítványt:
(A fényképet Soós Endre készítette, a bizonyítvány átvételekor.)
Közben azokat sem felejtem el, akik mellettem álltak ebben az időszakban, és segítettek, illetve azokról sem szabad megfeledkezni akikkel az egészet végigcsináltuk! :) Köszönöm mindenkinek, aki hozzájárult ehhez!

Júliustól végre lehetett pihenni sokat, napozni, barátokkal, szeretteinkkel lenni, egy szóval azokkal, akikkel csak akartunk. :) Végül kiderültek a felvi ponthatárok, és bejutottam a BKF-re. Ez egy teljesen új időszak, aminek még nem látom teljesen tisztán a végét, de bízom benne, hogy megéri majd végigcsinálni.

Novemberben beszereztem minden szükséges kelléket tesóm szülinapi ajándékához, melyet decemberben ünnepeltünk. És először ettem Milka Oreo-t! Omnomnom :D
A szülinapi ajándékot saját magam készítettem:



A szülinapi ünneplésről megmutatok még egy-két képet, méghozzá a menüt:
Camambert-el töltött pulykamell, bundázva, áfonyamártással, és sült krumplival.

Bazslikomos csirkefalatok fűszeres burgonyalepénybe bújtatva, fehérboros sajtmártással. (ezt anyu választotta)
2012 egy összességében jó év volt, olykor negatív, de többször pozitív dolgokkal. 2013-tól csak pozitív dolgokat szeretnék/várok, és bízom benne, hogy minden kívánságom teljesül majd! Tudom, hogy vigyázni kell azzal, mit kívánunk, így idénre csak jó dolgokat szeretnék! :)

A blog szempontjából 2012 mindenképpen egy jó év volt, már több, mint 80 olvasóm van. Köszönöm Nektek a sok oldalmegjelenítést, és a kommenteket, bízom benne, hogy idén is megtartjátok ezt a jó szokásotokat! :)

Még egyszer Boldog Új Évet Kívánok Nektek, és kívánom, hogy minden a legjobban alakuljon 2013-ban, és ütős évetek legyen (csakis pozitív értelemben)!

4 megjegyzés: