2013. január 19., szombat

Változások

Egy ideje gondolkodtam azon, hogy érdemes lenne néhány változást bevezetnem a mindennapjaimban. Ide tartozik nagyrészt a vásárlás témaköre, de az egészséges életmód is egyre fontosabbá válik. Most, hogy jön a tavasz, és vele együtt a nyár is (igencsak) lassan, úgy érzem néhány dolgon változtatni szeretnék.
Volt egy időszakom, amikor fogytam néhány kilót, amit azóta sem híztam vissza. Emiatt a karom elég vékonyka, ezen szeretnék változtatni. Van egy pár 1 kilós kézi súlyzóm, amit most gyakrabban szeretnék elővenni, egy kis karformálás rámférne. :) A tornánál maradva, amint kijön a jobb idő, újra futócipőt húzok, és rendszeres futó edzést fogok tartani. Sajnos anyagilag most nem engedhetem meg, hogy egy téli/vagy hidegebb időben is alkalmas futó felszerelést (ruházatot) vegyek, így amíg nincs igazán kellemes idő a kinti futáshoz, addig tornázni fogok a lakásban. Elsősorban a hasizmaimon szeretnék dolgozni, egy héten 3-szor. Célzottan erre a két területre (kar és has) szeretnék koncentrálni, aztán később a futás is fontos része lesz a mindennapjaimnak.
Az étkezésen úgy érzem nem sok változást kell bevezetnem, mindössze annyit, hogy több gyümölcsöt egyek. Nem szoktam nagyon nassolni, bár télen sok csokit fogyasztok, ami tiltólistás kéne, hogy legyen, ha egészségesebben szeretnék élni. Ezt nehéz lesz elengednem, azt hiszem nem is fogom tudni. Túl finom csokikat készítenek már! Alkatilag szerencsésnek mondhatom magam, mert nem tudok hízni, és elég vékony vagyok. :) 
Nézzük a vásárlásokat! Amíg nincs állandó jövedelmem (vagyis munkám), addig bizonyos szabályokat kellene betartanom. Ezeket azért is érzem fontosnak, mert mostanában több termék kategóriából is vásároltam több dolgot, mint amennyi már elég lenne. 
Vegyük először a körömlakkokat: az utóbbi időben 20 felettivé nőtte ki magát a körömlakkjaim száma, ami sokkal több, mint amit azelőtt használtam. Ez persze nem gond, mert szeretem a változatosságot a lakkok terén, de mikor fogok ennyit elhasználni? Most már csak a különlegesebb lakkokat keresem, illetve azokat a színeket, amik még nincsenek meg. Havi keretet fogok megszabni a körömlakkokra, illetve minden más termékre, amiből hajlamos vagyok többet is vásárolni (pl. kézkrém, lábkrém, arcmaszk, arcpakolás, stb.).
Egyelőre úgy tűnik, hogy ezeket meg is tudom valósítani majd. Amit még szeretnék kontrollálni, az a felesleges költekezések, amikor pl. vmi akciós és azért veszem meg. Ilyet nem nagyon szeretnék csinálni, mérlegelni szeretném a döntéseimet. Szemhéjpúdereket mostanában nem tervezek venni, mert egy álmom, a CS 88-as original paletta szülinapomra. Ezzel magamat szeretném meglepni, elsősorban. :) Aztán sminkcuccok közül maximum olyasmit szeretnék venni, amit szerettem, de elfogyott.
A bloggal kapcsolatban: igyekszem újra outfit bejegyzéseket készíteni, már nem feltétlenül inspirationt (ahogy láthattátok, karácsony óta nem is volt ilyen poszt). Mostanában volt 1-2 vélemény is, amiket nem fogok nagyon gyakran posztolni, hiszen elsősorban személyes blognak tartom a blogot, ahol bármiről írhatok, ha kedvem tartja. Én maradnék a személyes vonalon, persze a megszokott dolgokat ezentúl is hozom majd (Látnivalók sorozat, ha lesz ihlet újabb hogyan témához, természetesen az is lesz). Ha úgy érzem, van valami, amiről szívesen megírnám a véleményem, úgy azt is megosztom majd veletek. Amennyiben szeretnétek valamilyen témáról olvasni a blogon, írjatok e-mailt, vagy kommentben is jelezhetitek.
Hamarosan újabb könyvajánlót fogok írni, hiszen kaptam néhány könyvet karácsonyra, és még számíthattok sok-sok bejegyzésre idén is! :)

Változtattatok mostanában valamit a mindennapjaitokban?
- képek: weheartit -

8 megjegyzés:

  1. Igen, majdnem teljesen sikerült lecserélnem a hajápolási rutinomat. Természetes anyagokkal mosok és ápolok és fésülök hajat ezentúl, nemsokára lesz róla poszt a blogomon is. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is próbálok egészségesebben étkezni, ezen leginkább azt értem, hogy több zöldséget vagy gyümölcsöt, meg a tornázást is szándékomban áll folytatni, nálam most amolyan már elkezdődött, be is kell tartani szakaszban van a dolog :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de jó! én már többször abbahagytam, ezen kéne változtatni. :P

      Törlés
  3. Én is oda figyelek az egészségesebb étkezésre,bár néha-néha elcsábulok,és nagyon szeretek sütni főzni,így azért nagyon nehéz megálljt parancsolni:))
    A vásárlásra nekem is oda kell figyelnem,bár én már saját jövedelemmel rendelkezem,de sokszor így sem tudok határt szabi:( Most épp tavaszig körömlakk stoppon vagyok,és a havi 1 max 2 könyvet vehetek szabályt vezettem be(ezt a legnehezebb megállnom,januárt már el is buktam sajnos,5 könyvnél tartok már:S ) De próbálok fejlődni:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na igen, sajnos a könyvek nem olcsóak :S
      én éppen várom, h elkezdődjön a suli, ami még egy hónap és már majdnem minden könyvet kivégeztem, amit eddig nem olvastam el :P szóval könyvhiányban szenvedek, de talán névnapomra kapok vmit olvasni :)

      Törlés
  4. Én is ugyanezekre próbálok odafigyelni, lassan 3 hónapja már, hogy elkezdtem edzeni :) A vásárlást pedig fékeznem kell, főleg hogy ha valami akciós, bemagyarázom magamnak hogy ezt vétek lett volna kihagyni:P Nem tudom ismeritek-r a rukkola.hu-t, én nemrég fedeztem fel, ez egy könyvcserélős oldal ahová fölrakhatod a már megunt könyveket és cserébe te is kaphatsz másikat...így nem kell súlyos ezreket költeni egy-egy könyvre...bár a népszerű könyvekre elég nehéz lecsapni...de csak ajánlani tudom, én most pont egy olyan könyvet olvasok ami ilyen módon került hozzám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) de jó olvasni, h többen is ugyanígy állunk a dolgokhoz!
      a rukkoláról hallottam már, jó ötletnek tartom, amit csinálnak. :)

      Törlés