2013. január 14., hétfő

Wishlist: kifutó és új sminktermékek a Catrice-Essence kínálatából

Mára egy kis wishlisttel készültem, méghozzá kifutó és érkező sminktermékekkel, amelyek valamiért tetszenek nekem. Úgy gondoltam összegyűjtöm őket, bár biztosan találkoztatok már a régi/új szortimentekkel. :)

Kezdjük a régi/kifutó termékekkel:
-CATRICE-
Absolute Eye Colour Quattro szemhéjpúder:
050 - Twinkle in the eye
040 - Never let me go
Absolute Eye Colour Mono szemhéjpúder:
520 - Bonnie & Cloud
Ultimate Colour Lipstick:
160 - Tell Me a Berry-tail
Azt hiszem ez a szín egy kicsit brutális lenne nekem, de azért még tetszik. :)

-ESSENCE-
Nail Art Special Effect Topper:
08 - Night In Vegas
Stay all day mono szemhéjpúderek:
09 - For fairies
08 - The magic must go on
07 - Jimme blue
És végül az új Catrice termékek, amik tetszenek:
Absolute Eye Colour Quattro szemhéjpúder:
Mud Spencer & Hill Corall
Absolute Nude Paletta:
Eyeshadow base:
Azt hiszem ezt nem fogom megvenni, főleg, ha az Avon szemhéjpúder alapom beválik. :)

Ultimate Colour Lipstick:
A középső "Pink" fantázianevű a kedvencem
Nézegettétek már a kifutó és új termékek listáját? Mi tetszik a wishlistemről?
- képek: google -

4 megjegyzés:

  1. Én az Essence kifutó termékei közül írtam össze, hogy mit vennék meg, és több mint 10 dolog összejött, szóval lehet még majd faragnom kell le belőle :D Az új Catrice rúzsok nagyon szépek *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) ismerős. bár a boltban biztos fog még változni, mert eltérő lehet a kínálat, illetve lehet olyan termék, amibe belemásztak (emiatt mondjuk lemondasz róla). :)
      azt a lakkot várom még, amit a night in vegas helyett hoznak majd be. :)

      Törlés
    2. Az absolute nude nagyon tetszik és a legelső catrice :)

      Törlés