2013. február 4., hétfő

Catrice kifutó és új körömlakkok

A héten Ingrid jelentkezett egy bejegyzéssel, amiben az új Catrice lakkokról írt. Mint sejthettük, nem marad meg minden szín, néhány különösen nagy bánatomra. Az új és kifutó lakkok közül összegyűjtöttem néhány kedvencemet, erről lesz ma szó. :)
Kezdjük a kifutó lakkokkal, azon belül is a kedvencemmel! A Dirty Berry (420-as árnyalat) nagy kedvencem, 2011 őszén vettem meg, és nagyon sokat használtam. Tényleg nagy kedvencemmé vált a maga szürkés, lilás-kék színével. Azt hiszem érte sírok legjobban, hiszen ehhez még csak hasonlót sem láttam sehol.
Összegyűjöttem az új lakkok után a kifutó termékeket, hiszen még nem nagyon láttam a blogokon ezt. Jó sok munka volt vele, de szerintem megérte. Amit utólag vettem észre, az a Heavy Metallilac nevű lakk, helyette jön egy Even More Heavy Metallilac nevű árnyalat, ami nem tudom, hogy csak a nevében változott-e, de ez a sejtésem.
Nagyobb méretű képekért katt a képekre! :)
Néhány szóban a régi lakkokról:
Nekem néhány nagy kedvencem is a régi lakkok közül került ki, többet már ki is vontak a forgalomból, amit sajnálok, mert olyan különleges színekről van szó, ami nem jön csak úgy szembe velünk mindenhol. :(

Az új lakkok:
Katt a nagyobb képekért! :)
Néhány szóban az új lakkokról:
Van néhány nagyon szép árnyalat, de azt hiszem megtanultam már, hogy a promo képek sokszor csalókák, ezért mindenképpen élőben szeretném látni őket, hogy meg tudjam mondani tetszene-e valamelyik nagyon. Van pár lakk, ami így képek alapján megfogott, és remélem 1-2 közülük élőben is elnyeri a tetszésemet. Ezek a színek: Denim Moore, Rosy One More Time, You Better Think Pink, Mint Me Up (hozzá reményeket fűzök), I'm Dynamite.
Nem tudom most mennyire lesz drágább az új formula miatt, de remélem nem fog úgy járni ez a lakk is, mint az Essence, hiszen azokat amióta új formula van, nem vettem. Olvastam is elég sok rosszat róla, remélem a Catrice lakkokra nem ez a sors vár, mert nagyon szeretem őket (habár csak néhány különleges színem van tőlük, amik most már mind kifutott színek, sajnos).

Ti mit gondoltok a kifutó és az új színekről? Valamelyiket meg fogjátok venni?
- képek: google, facebook -

1 megjegyzés: