2013. február 27., szerda

Februári képek

Február számomra egyértelműen a lakkokról szólt. Nem tehetek róla! Túléltem egy lakk-stoppot, ami 1,5 hónapig tartott, és közben volt egy névnapom is, ami azért jó, mert kaptam 1-2 szépséges lakkot. De ezt már olvashattátok, sőt mutattam is róluk képet. :)
Szóval remélem nem bánjátok, ha ezt a posztot most a manikűröknek szántam.

Manikűrök:

Használt lakkok:
Essence 24/7 alaplakk
Barry M - Pink Flamingo (2 réteg)
Essence - Night in Vegas multi-sparkling lakk (1 réteg)
NYC Turbo Dry Top Coat


 
Használt lakkok:
Essence 24/7 alaplakk
Maybelline Colorama - Dark Chocolate (2 réteg)
NYC Turbo Dry Top Coat


Használt lakkok:
Essence 24/7 alaplakk
Flormar Pretty - P29 (3 réteg)
NYC Turbo Dry Top Coat






Használt lakkok:
Essence 24/7 alaplakk
Flormar Pretty - P19 (pasztell lila, 2 réteg)
Max Factor - Lilac Lace (sötétebb, élénk lila, 1 réteg)
Essence Colour&Go (régi) - Space Queen (1 réteg a kisujj 2/3-án, és teljes réteg a gyűrűsujjakon)
Nail String Tape
NYC Turbo Dry Top Coat


Használt lakkok:
Essence 24/7 alaplakk
Catrice - Am I Green or Blue? (3 réteget használtam itt, de 2 is elég szokott lenni)
NYC Trubo Dry Top Coat




Használt lakkok:
Essence 24/7 alaplakk
Catrice - Dirty Berry (2 réteg) (van egy kis holografikus effektje, de ezt a képek nem igazán adják vissza)
NYC Turbo Dry Top Coat


Használt lakkok:
Essence 24/7 alaplakk
Flormar Matte körömlakk - M04 (2 réteg)

Hogy tetszenek a manikűrök? Megvan esetleg Nektek is valamelyik lakk?

4 megjegyzés:

  1. az a zöldeskék flormar lakk álomszép *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D jajj nagyon szépséges! képzeld, már vasárnap óta a körmeimen csücsül, és semmit nem kopott! tegnap kentem rá fedőlakkot, hogy lássam, milyen csillogósban. erről is hozok majd képet! :)

      Törlés
  2. Túlzottan tetszik ez a Dirty Berry :D

    VálaszTörlés