2013. február 2., szombat

Januári képek

Ma néhány, januárban készült képet hoztam. Mostanában nagyon szeretek fotózni, és azt hiszem ez jobban is megy, mióta blogot vezetek. A makro képekben is úgy érzem fejlődtem, amióta megvan a blog. :)

Nézzük milyen képeket hoztam mára!
Manikűrök:
Ruby Jo-nak neveztem el a két lakk neve után. Az alapszínt a Ruby Fruit nevű Max Factor lakk adja, erre kentem fel egy réteget az új H&M lakkomból (Jo Is In The House), ami egy holografikus szépség. Ezt a képek nem tudták úgy visszaadni, sajnos.



Még nem mutattam meg ezt a színt a körmeimen, így ideje volt egy ilyen képnek is. A Max Factor Angel Nails nevű lakkja, két rétegben. Lemosni kicsit nehezebb, de korántsem annyira, mint a H&M-es lakkot, ami az előző képeken van. Kicsit meg is lepődtem, mert a másik holografikussal nem volt semmi nehézségem.
Kicsit látszik a képeken, hogy a körömvégeken áttetszik, ezért a 3 réteget is el tudja viselni, de élőben ez nem ennyire látható.



Végül az Essence colour&go Sweet as candy-jét használtam, ezúttal megpróbálkoztam a 3 réteggel is. Sajnos most is a második nap felbuborékosodott és lepattogzott. Pedig nagyon szeretem a színét, de a tartóssága szörnyű! :(

Barátnőm Avon rendelése:
- tisztító teafa és uborka lehúzható arcmaszk (ezt én is használom, nekem bevált)
- szemceruza
Én mostanában:
Szeretnék majd újra outfit bejegyzéseket is készíteni, nem csak inspiration-t. Sajnos ez a hideg idő nem kedvez a fotózásnak, benti outfitek fotózását pedig még nem tudtam megoldani.
Ünnepi ebéd:
Januárban egyik hétvégén ünnepi ebédre mentünk, ahol ez alkalommal mindannyian ugyanazt ettünk! Köret és husi is ugyanaz volt, ami a ritka alkalmak egyike. Ez a menü Holland csirkemell sült krumplival. Ez egy finom sajtmártással nyakon öntött husi, de ennél többet nem tudok.
Nektek hogy telt a január? Várjátok már a tavaszt?

2 megjegyzés:

  1. De csini vagy! :]
    Az ebéd meg elég guszta!

    VálaszTörlés
  2. köszönöm :)
    az ebéd valóban guszta, fincsi is volt. (az egyik kedvencem abban az étteremben)

    VálaszTörlés