2013. február 22., péntek

Körömlakk márkák, amik nem váltak be

Nemrég készítettem egy bejegyzést, amiben bemutattam Nektek azokat a körömlakk márkákat, amik elnyerték a tetszésemet, és nemcsak hogy tetszenek, de nagy kedvenceim is, így szívből merem őket ajánlani Nektek is!
Ma viszont azt a bejegyzést hoztam el, amiben azokról a lakkokról lesz szó, amik nálam nem váltak be. Nem  igaz mindegyik lakkra, hogy abból a márkából más lakkjaim is ugyanolyan rossz minőségűek, így inkább mondjuk azt, hogy bemutatom azokat a lakkokat, amik nem váltak be. (ez így helyesebb megfogalmazás)
Kezdeném azzal a lakkal, ami már használhatatlanná is vált, pedig csak nyár óta birtokolom. Konkrétan egy manikűr miatt vettem fehér lakkot, és ezért, illetve a blogosok között nagy népszerűségnek örvendő Aden márkára esett a választásom. Nagy hiba volt. Egy szép fehér lakkról van szó, ami két rétegben fed is szépen. Minden szipi-szupi volt vele, egészen addig, amíg el nem kezdett már kb. aznap pattogzani a körmömről. Nagyon nem örültem neki, de azóta csak romlott a lakk, állagában már használhatatlan, nem is értem miért nem dobtam még ki. :D Aden termékeket azóta nem vásároltam, bár van egy díszítőlakkom is tőlük, azzal nincs probléma.
Az Essence Sweet as Candy-je nagyon tetszik, és ugyan megvettem a második üvegcsével is, de lehet, hogy azóta az elvárásaim megnőttek a lakkokkal kapcsolatban, vagy egyszerűen ez egy rosszabb minőség volt, mint az első üveg. Mindegy is, a lényeg, hogy ez a lakk, hiába nagyon szép színű, sajnos korántsem tartós. Már másnap meglátszik, hogy bubisodni kezd, illetve pattogzani is... :S Kár érte, mert a szín kárpótolhatna a szörnyű tartósságáért, de nekem mégsem elegendő ennyi.
Az Essence-től régebben vásároltam még egy körömerősítő lakkot is, amely olyan szinten nem vált be, hogy nem is fotóztam be, és már ezer éve kukába is került. Ez a lakk pedig az Anti-split tördezés elleni lakkja volt. Én alaplakként használtam, majd egy idő után (kb. az üveg 1/3 részét használhattam ki, amikor) elkezdett bubisodni. És ez nem annyira kellemes dolog. Ez volt a kisebb probléma, mert a töredezés ellen semmit sem csinált. Nem erősítette a körmöket, igazából semmilyen hatása nem volt. Úgyhogy ezt a lakkot nem merem töredezés, repedezés ellen ajánlani. Még én is keresem ebben a témában az igazit, de amit inkább tudok helyette ajánlani az az Avon nail experts strong results körömerősítő folyadéka, illetve az Essence studio nails ultra strong nail hardener lakkja (amiben viszont van formaldehid, így huzamosabb időre nem ajánlott).

Azt hiszem ennyi lett volna az én lakk "tiltólistám", vagy nem is tudom hogy nevezzem, de talán ez a legtalálóbb név, amit adhatok neki. :)
Nektek milyen lakkok/márkák nem váltak be?

5 megjegyzés:

  1. ó,pedig nekem pont ez a fehér Aden a kedvenc fehér lakkom :( nyáron még írtam is róla:
    lehet hogy a nagyobb kiszerelés másabb? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elképzelhető. de az is lehet, h egy már régebbi darabot fogtam ki, és hibás volt a termék. :S

      Törlés
    2. sajnos igen,semmi sem garancia :(

      Törlés
  2. At Aden fehér lakkjáról pedig eddig kb csak jót olvastam :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :S hát sajnos nekem nem vált be. pedig elhasználtam volna, ha nem szárad be ilyen gyorsan, mert a színe és a fedése két rétegben már nagyon szép volt.

      Törlés