2013. február 15., péntek

Körömlakk márkák, amiket csak ajánlani tudok

Ezt a bejegyzést azért készítettem el, mert úgy érzem, szívesen megosztanám a véleményemet/tapasztalatokat a különböző körömlakk márkákról. Lesz ennek a bejegyzésnek majd egy ellentéte is, amiben azokról a lakkokról lesz szó, amik nekem nem váltak be, és így nem is merem ajánlani őket. (Persze ettől függetlenül lehet, másnak beváltak, ezek csak személyes tapasztalatok és vélemények.)

Ezzel a bejegyzéssel az a célom, hogy esetleg új márkákat ismerjetek meg, illetve Ti is ajánlhattok pénztárcabarát, mégis tartós lakkokat, amiket esetleg nem ismerünk olyan sokan.
A körömlakk kollekciómban elég sok Barry M lakkot láthattok, ami nem véletlen. Nagyon kedvelem ezt a márkát, mert önmagában is igen tartós lakkokról van szó. Az egyetlen hátránya ennek a márkának az, hogy a MUP-ban nagyon kevés szín elérhető, amik általában még készlethiányosak is, illetve a sminkkel webáruház ki is vonja őket, már nem fog a jövőben Barry M lakkokkal foglalkozni. Még van néhány utolsó darabuk, amik közül a Navy-t mindenképpen merem ajánlani, gyönyörű tengerészkék szín, ami leginkább napfényben érvényesül, hiszen apró kis csillámok díszítik. Sajnos nem nagyon különleges színeket csinálnak, de vannak különböző effekt lakkjaik, amik mind-mind gyönyörűek. :) Magyarországon a két webáruházon kívül nem kapható máshol, kivéve, ha bevállaljátok a barrym.com-ról való rendelést.
A Max Factor lakkokról is csak jót tudok mondani, ebből is van már 4 lakkom. Ezek közül gyengébben teljesít a mini lakk, ez 2-3 napot bír, a másik 3 Glossfinity lakk viszont 4-5 napig szokott kopásmentes maradni. Szép fényesek önmagukban is (a legtöbb krém finisű, én személy szerint ezt preferálom). Ezek a lakkok viszonylag magas áron kaphatóak, de sokszor akciósan lehet hozzájuk jutni, ilyenkor érdemes is vásárolni belőle 1-2 szép színt.
A Catrice-t azért kedvelem annyira, mert a klasszikus színek mellett olyan különleges színeket is piacra szoktak dobni, mint amilyen (szerintem) az Am I Blue or Green? névre keresztelt menta színű lakk, vagy éppen az utóbbi időben többször is megemlített Dirty Berry. Szerencsére a menta színűm helyére megkaptam tesómtól az ugyanilyen lakkját. (Látva imádatomat iránta, és mivel ő nem használta olyan sokat, így nekem ajándékozta mikulásra. Hát nem jófej? Így nyertem egy kis időt, hogy megtaláljam a tökéletes dupe-ot.) Visszatérve a tárgyra: nem egy essence minőség, bár egy cég. Ezek a lakkok nálam 3-4 napot szoktak kibírni, persze ez függ attól is, hogy milyen finisű, hiszen a metálosabb Browno Mars kicsit tovább marad fent, és nehezebb is lemosni, mint a krém finisű lakkokat. Kíváncsi leszek az új formulára, és az új árára is.
A Flormar lakkok is nagy kedvenceim, bár még csak most ismerkedek velük. Eddig csak jót olvastam/hallottam róluk. Több kollekciójuk is van, nekem a Pretty körömlakkok közül van két lakkom, de nagyon kíváncsi vagyok a Matte (vagyis a matt) kollekcióra is. A facebook-on láthattátok, illetve a körömlakk wishlist bejegyzésemben itt is mutattam a matt kollekcióról képet. Viszont a Pretty kollekciós lakkokat már teszteltem is, és mindkét szín nagyon szép. A P19 (pasztell lila) 2 rétegben tökéletesen fed, a P29 (méregzöld) pedig inkább 3 rétegben tökéletes, vagy fekete/sötétzöld alapon. A tartósságuk nekik is nagyon jó, 3-4 napot bírnak tökéletesen.

Ezeket a márkákat szívből merem Nektek ajánlani, ha még nem ismeritek/használjátok őket. Tudom, hogy nem mindegyik olcsó lakk, de szerintem a minőségi lakkok ára is magasabb egy kicsit, szóval azt hiszem belefér.
A tartósságuk és különleges színeik miatt merem Nektek őket ajánlani! Nektek melyik márkák a kedvenceitek?

4 megjegyzés:

  1. Hasznos bejegyzés, köszi a tanácsokat.
    Szuper a blogod :))
    http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Barry M lakkot még sosem próbáltam, pedig sok jót hallottam róluk, ma vettem két Catrice-t, előtte az sem volt, szégyen de mindig úgy voltam vele, hogy oké, nagyobb, de drágább is mint pl. az essence :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) pedig nagyon jó márkák (szerintem). érdemes 1-2 színre beruházni! nekem nagy szerencsém is volt a Barry M-el, mert itthon csak kevés szín van. de a croc effects lakkot utolsóként akciósan vettem a MUP-ban, azután mindig készlethiány volt, ahányszor csak néztem :S és végül már nem is foglalkoznak ezzel a lakkal.
      a peach melba, pink flamingo és bright red színeket pedig angliából kaptam meg, tesóm barátjától. :)

      Törlés