2013. február 11., hétfő

Things I like this week #5

A heti kedvenceim, vagy inkább havi kedvenceimről most is készítettem egy bejegyzést. Remélem tetszik Nektek ez a "rovat". Mindenesetre én nagyon élvezem válogatni a képeket hozzá. :)

1. SMINK:
Tökéletesen irreális, hogy egy ilyen sminkben kimenjünk az utcára, főleg nappal. Talán pont ezért tetszik annyira. Valami vad buliba el tudom képzelni. :)

2. KÉP:
Annyira jó hangulatot áraszt ez a kép. A tengerpart, a nyár, mind-mind nagyon kellemes, melegséggel eltöltő gondolatok. Alig várom a tavaszi napsütést!

3. HAJ:
Egyszerű és mégis nagyszerű! A hosszúsága pedig tökéletes. Bárcsak gyorsabban nőne a hajam, és tartanék már én is itt.

4. TÁRGY:
Ezzel a képpel kívántam barátnőmnek nagyon boldog névnapot, hiszen nagyon szeretne kijutni Párizsba. Ez a kép pedig annyira megtetszett, hogy ma ezt választottam a kedvencek közé.

5. ÉTEL:
Nagyon várom a gyümölcs-szezont! Ki ne szeretne egy ilyen ínycsiklandó málnás pitét?! Hát én biztosan gyakran járnék rá. :)

6. BERENDEZÉS:
Hosszú-hosszú kanapé. :) A színe ugyan nem a legideálisabb, mégis nagyon tetszik ez a kis kanapé. 

+1: Dillon Casey
Nagyon tetszik róla ez a kép, és amúgy is nagyon kedvelem a karaktert, akit a Nikitában játszik! :)

Hogy tetszett a mai bejegyzés?
-képek: weheartit-

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. :) én is nagyon megenném! a múlt hétvégén almás pitét készítettünk és nagyon jól esett :D

      Törlés
  2. Megint nagyon jó képeket válogattál össze:)

    VálaszTörlés
  3. Kb. nekem is iyen hosszú hajam van,csak hullámosabb picit. Imádom :D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) biztos nagyon jól áll! a hullámok nekem sosem maradnak meg sajnos, csak egy kevés természetes szokott maradni, amikor hosszú a hajam.

      Törlés