2013. február 6., szerda

Tudatos vásárlás

Azt hiszem ez a téma igen aktuális, legalábbis részemről. Most, amíg még mindig válság van, ezerszer jobban meggondolja az ember, mire adjon ki pénzt, és mi az, ami "luxus".
Ezzel én sem vagyok másképp. Talán már olvastátok a Változások c. bejegyzésemben, hogy a vásárlásaimat is szeretném némileg kontroll alatt tartani. Éppen ezért bevezettem néhány "szabályt", amikre oda kell figyelnem mielőtt vásárlásra adnám a fejem. Összegyűjtöttem, hogy mik azok, amik most hiányosak nálam, illetve mi az, ami már nagyon is telített, és nem kell több, csak, ha elfogy/tönkremegy stb.

Mivel még eddig nem volt sportmelltartóm (öreg hiba, tudom), most elhatároztam, hogy kell egy. Egy H&M-est néztem ki magamnak, ami élőben sokkal szebb, és nem kerül egy vagyonba, mégis elég masszív anyagból van, közepes terhelésre lett kitalálva.
A listámon szerepel még egy-két körömlakk a kollekciómba, amiről névnapom után érkezik az újabb bejegyzés. A körömlakk wishlistet itt érhetitek el, kiegészítem nemsokára majd a Catrice Dirty Berry-jével és teljes lesz a lista!

Tavaszra szükségem lenne 1-2 mintás rövid ujjúra is, mert azt vettem észre, hogy ez elég kevés van a szekrényemben, leginkább ujjatlan felsőkkel vagyok tele. Két-három darabot engedélyezek magamnak, de ez tényleg must-have.
Például ez is nagyon tetszik, több színben is kapható
A szülinapomra szeretném meglepni magam egy Coastal Scents (röviden csak CS) 88-as Original palettával, ami szintén nem olyan olcsó buli.
Még egy alapozóecsetet szeretnék venni a Müllerben, akciós kuponnal, márciusban.

Mint látjátok, nem vásárolok majd túl sok dolgot, és az arcápolási, testápolási termékekre, illetve a sminktermékekre is bevezettem egy havi limitet, illetve egyéb korlátozásokat. :) Szeretnék tudatosabban vásárolni, mert úgy érzem, hogy ez fontos. Ahol lehet, ott megtartani a pénzt. A Coastal Scents paletta mostanában fogalmazódott meg bennem, és nagyon örülnék, ha lenne egy nekem is. Mivel ez nem olcsó, és elég sok mindent vásároltam az utóbbi időben (leginkább testápolás, arcápolás terén), így csak arra kellene törekedni, hogy a szükséges dolgokat újravásároljam, ne próbáljak ki 120 különböző terméket, mert jó ára van, stb.

Mit gondoltok erről? Nektek mik szerepelnek a must-have wishlisten? (ha van ilyenetek:))
- képek: hm.com/hu, facebook, google -

4 megjegyzés:

  1. A H&M sportmelltartó nagyon jó vétel,nekem van pár darabon,és nagyon strapabíróak!!Érdemes beruházni rá!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de örülök, h ezt írod! :) nem tudtam mennyire lehet strapabíró, de ma voltam h&m-ben, és fel is próbáltam ebből a fajtából (feketében, mert rózsaszín nem volt a méretemben) és én is úgy éreztem, h ez nekem jó lesz. :)

      Törlés
  2. a CS 88 paletta nagyonjó befektetés, én szinte csak azt használom, amióta megvan (kb másféléve vettem meg), és még egyik színnek sem értem az aljára. :D szuperek a színek élőben is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon jól hangzik! :) remélem szülinapomra enyém lesz egy. (magamtól magamnak)

      Törlés