2013. február 25., hétfő

Újdonságok

Az utóbbi időben bevezettem néhány "szabályt", ami a vásárlásokat érinti, de azért összejött néhány apróság, amiket most megmutatnék.
Elsősorban olyan termékekről lesz szó, amik elfogytak, és újravásároltam, illetve olyasmi, ami szükséges volt! Először is megvettem a H&M-es sportmelltartót, amit a Tudatos vásárlás című bejegyzésben is láthattatok. Örülök, hogy beruháztam rá, mivel nagyon szép, kényelmes, és futáshoz (illetve egyéb sportokhoz is) tökéletes választás.
Aztán névnapomra kaptam két új Flormar lakkot, köztük egy halvány rózsaszín lakkot, illetve a matt mentát. :) Ezt is láthattátok már itt. Körömlakkok közül megvásároltam a Catrice Dirty Berry-jét (amely kifutó szín, és nagy kedvencem is, de ezt már többször is mondtam) kötelező vétel volt!
Sajnos vagy sem, de elfogyott a jó kis alaplakkom is, szóval ezt muszáj volt pótolnom! Enélkül nem olyan tartósak a lakkjaim, mint önmagukban, szóval nálam ez egy must-have. A fedőlakkokkal már nem vagyok ennyire jóban, de egy gyorsszárító lakk tényleg sokszor jól jön. :) Az essence studio nails 24/7 alapozólakkjával meg vagyok elégedve, így bátran újravásároltam.
Még egy kicsit maradnék a körömápolásnál, mivel ismét felfedeztem, hogy gyengék a körmeim. :( Krémmánián körülnéztem, és ezt a lakkot/szérumot választottam végül ki, remélem, hogy beválik majd. Még van egy kevés az essence ultra nail hardener lakkból, de a formaldehid miatt nem vált a kedvencemmé, és olyan sokat nem segít a körmeimen. Ez a szérum viszont nagyon ígéretes, remélem beválik majd. Várható bejegyzés téma! :)

Ezen kívül nem vásároltam más publikus dolgot (csak ajándékokat, szüleim névnapjára, szülinapra - így ezt érthető módon most nem mutatom meg, de majd márciusban lehet hozok róla bejegyzést). :)
Hogy álltok a körömerősítőkkel? Szokott töredezni/lemezesen leválni a körmötök? Van ez ellen valami jól bevált erősítőtök/praktikátok?
- képek: hm.com/hu, saját -

4 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon szép az a kék lakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) igen, és nemsokára mutatok vele manikűrt is, bár privát fb-omon már lehet láttad :D

      Törlés
  2. Hú, sportmelltartó meg alaplakk kéne nekem is, bár utóbbi nem eget rengetően fontos :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Te is ezt használod alaplakknak?

      Törlés