2013. március 1., péntek

Back to school

A múlt héten kezdődött az új félévem a suliban, és gondoltam megosztom, hogy milyen érzéseim vannak ezzel kapcsolatban. Tehát személyes poszt következik. :)
Most, hogy már majdnem 2 teljes héten is túl vagyok, elmondhatom, hogy nem megy olyan könnyen visszaszokni, mint ahogy azt gondoltam. Nagyon hosszú szünetünk volt, ami azért is volt ilyen hosszú, mert a vizsgaidőszakot már decemberben befejeztem, és tulajdonképpen januártól egész idáig nem volt semmi dolgom. Ami nagyon sok szabadidő! Mivel most munkám sincs, így teljes egészében szabad voltam, járkálhattam ide-oda, belekezdtem néhány új sorozatba, és persze sokat foglalkoztam a bloggal.
Most mindezek kicsit hátrébb szorultak, de koránt sincsenek elfelejtve. Mint már láthattátok, a saját képeimre logo is került, ami számomra egy fontos és jó lépés volt. Mivel így sem az eredeti méretben töltöm fel a képeket, az a pár perc, amíg megcsinálom a feliratot rájuk, már nem oszt-nem szoroz. És ha már ennyire belementünk a matekba, azt is elmondhatom, hogy ebben a félévben a 4 tárgyamból 3 matekos, ami annyit tesz, hogy nem csak előadás van belőle, de gyakorlat is, szóval van velük bőven feladat.
Azért a héten sikerült eljutnom moziba is, egyik csoporttársammal. Már ezer és egy éve nem voltam moziban, szóval tényleg rám fért egy kis kikapcsolódás. Az Anna Kareninát néztük meg, aminek a történetét eddig nem ismertem, de mertem remélni, hogy jó kis film lesz. Szerencsére nem kellett csalódnom, így hát a könyvet is el fogom olvasni.
Azt vettem észre, hogy kicsit elszaporodtak a körömlakkos posztok a blogon, ami nem lenne akkora baj, de egy kis szünet következik most ebben a témában, és aztán a körömlakk kollekciós bejegyzésemmel fogok visszatérni. :) Azért azt még megemlítem, hogy a hétvégén az Aphrodite Kft.-nél, a Visegrádi utcai boltban akciósan juthattok a Color Club lakkokhoz, 20% kedvezménnyel. (Most olvastam, hogy a webshopban is érvényes az akció, itt olvashatjátok a részleteket.) Én is elmegyek, mert még egy lakkot szeretnék megvenni, és a hétvége már március! :)

Szóval összefoglalva, a suli kicsit döcög most, de abban bízom, vagyis tudom, hogy be fog indulni és nem lesznek fennakadások! Csak vissza kell szokni az új kerékvágásba, és minden menni fog. :)

Ti hogy bírjátok a váltásokat/változásokat?
- képek: weheartit, google -

2 megjegyzés:

  1. Remélem, azért viszonylag könnyen visszarázódsz :]
    Én nagyon nehezen viselem a váltásokat, változásokat, legalábbis ami hosszú távú... De most pont ez előtt állok, eddig full nyugodt voltam, most már idegbeteg vagyok a holnapután miatt, de azért remélem, mindenből a legjobb jön ki.. :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztosan hamar megszokod majd az új helyet! :) ha pesten lennél, biztosan elmennék hozzád hajat vágatni, mert már nagyon rá férne a kis hajzatomra. csak éppen amilyen most, azt a fazont már kinőtte, és kicsit másban is gondolkozok. :P

      Törlés