2013. március 25., hétfő

Catrice újdonságok

Mint ahogy azt többen is észrevehettétek már, a legtöbb helyen lecserélődik a Catrice állvány, és telis tele lesz újdonságokkal. A hétvégén vidéken jártam, ahol szerencsére van egy Müller, így ide már be is lestem, hogy megnézzem elsősorban az új lakkokat! Milyen meglepő lett volna, ha másra vagyok a legkíváncsibb, hiszen nagyon szeretem a körömlakkokat! :)

Volt kitéve kis katalógus is a tavasz-nyári újdonságokról, ebből hoztam is, hogy majd a bejegyzésbe mindent beleírjak, amiről úgy érzem érdemes írni. :) Elsősorban a lakkok érdekeltek, így kezdjük ezekkel. Most 40 színt találhatunk a kínálatban, ami elég soknak tűnhet, mégis valahogy képesek voltak olyan színeket kiadni, amelyek nem nyerték el a tetszésemet. Érdeklődtem a Rosy One More Time, az I'm Dynamite, a Mint Me Up, a You Better Think Pink és a Raspberryfields Forever árnyalatok iránt. Sajnos egyik sem nyűgözött le, bár az áruk: 799 ft, nagyon is kedvezőnek tűnik: a váltás ellenére, ezen nem változtattak. A Rosy One More Time egy barack árnyalat, hasonló lehet a régi Salmon&Garfunkel lakkhoz, de ez tartalmaz sok-sok arany mikro szemcsét. Nem tudom ez körmökön mennyire látszik, de üvegben nagyon jól néz ki. Az I'm Dynamite-tal még nem tudom hányadán állok, ez a szín egy fedőlakk, amely sötétszürke/ezüst glittereket tartalmaz. A Mint Me Up sajnos nem hozta a várakozásaimat, ugyanis belekevertek az amúgy nem rossz alapszínbe némi csillogó arany mikro szemcsét, és ezzel szerintem teljesen el lett rontva. :( A You Better Think Pink és az üzletben kezembe akadó Meet Me At Coral Island nagyon hasonlóak a már meglévő (és éppen a körmeimen virító) Barry M: Pink Flamingohoz. Szóval ezt a kettőt ezért nem fogom megvásárolni. A Raspberryfields Forever-rel régebb óta szemezgettem, de a boltban most meglestem, és nem jött az az érzés, hogy ezt a lakkot haza kell hoznom. Sajnos nekem túl élénk, azt hiszem nem használnám annyira ki, mint ahogy szeretném. Így hát ő sem jött velem haza.
A lakkokon kívül még megnéztem az új Ultimate Colour rúzsokat is, ez 3 új színt jelent. Ezek a Hey, Nude, a Matt About Pink, és az It's A Matt World. A nude egészen kellemes színű, fényes finisű ajakrúzs, míg a rózsaszín és a piros rúzsok matt finisűek (használják ezt lakkon kívül másra is?). A rózsaszín egészen jól is nézett ki, de sokkal erőteljesebb színe van, mint amit a promo képekről várnánk. A piros egy kicsit narancsos beütésű, ami nekem abszolút nem tetszik.
Végül, de egyáltalán nem utolsó sorban az Absolute Nude palettára is nagyon kíváncsi voltam, mert egyre jobban tetszenek a nude színű szemhéjpúder paletták. Hat színt tartalmaz a kis paletta, és nagyon jól nézett ki élőben! :) Ez az egy dolog fogott meg igazán. Lehet, hogy majd beszerzem, bár inkább egy 88-as originalt szeretnék most elsősorban. Ha arról valamiért lemondok, akkor jöhet szóba egy nude paletta.

Ti láttátok már az újdonságokat? Mi a véleményetek róluk? Vásároltatok, fogtok venni valamit?
- képek: google, facebook -

4 megjegyzés:

  1. Hu ezek nekem nagyon bejönnek :) tök szép színek! Sajnos még egyiket sem próbáltam, de tuti jók lehetnek!

    VálaszTörlés
  2. Engem teljesen lenyűgözött az új kollekcióból a Matt about pink rúzs és a 030-as Rosy beige camouflage korrektor. Már be is szereztem őket, szuper minőségű mindkettő. :)

    VálaszTörlés
  3. Én a nude palettát vadászom már hetek óta, és még sehol sem volt, szóval alig várom, hogy rátehessem végre a mancsomat :D A camouflage korrektor is eléggé érdekel, arról várok véleményeket :)

    VálaszTörlés
  4. lányok, köszönöm a sok kommentet! :)
    Dorcy: szépek a színek, ez nem vitás, csak valahogy egyik sem Lilla. néhány új termék swatchai már megtalálhatóak a neten, ez hasznos, ha megtaláljuk, amit kerestünk, ezért már előre tudtam, h a mint me up nem fog tetszeni.
    Petra: lehet nekem van valami ilyen természetesség mániám, ami az ajkakat illeti, nehezen barátkozok meg az erős színekkel.
    Mea: ma voltam árkád rossmannban, hát ott sem volt. Biztosan azért tudtam megnézni, mert vidéken voltam, és éppen akkorra töltötték fel az állványt. :) Mondjuk lakkból így sem volt kint minden szín, remélem majd egyszer egy teljesebb képet is kapok az összes lakkról. :)

    VálaszTörlés