2013. március 29., péntek

TESZT: H&M Stay Golden körömlakk

Ma egy kedvenc lakkomról írtam bejegyzést, amelyet nem régóta tudhatok magaménak, de annál nagyobb szerelem a miénk. Ha létezik ilyesmi lakkok iránt, akkor ez az. :)
Mutattam már vele egy manikűrt, amikor sötétkék alapon viseltem, viszont világos árnyalatokhoz is nagyon mutatós lakk. Egyszerű, de olyan szinten feldobja a manikűrt, hogy elgondolkodtam, vegyek-e még ebből a lakkból, hiszen más márkáknál nem találtam meg az igazi arany glitteres fedőt, és a H&M-ben sajnos nincs amolyan állandó színkollekció, mint más márkáknál. Azt hiszem ő az igazi, így lehet érdemes lenne még egyre beruházni belőle.
Egy rövidke vélemény következik a lakkról:

CSOMAGOLÁS:
Lapos, széles üvegcsében van maga a lakk. A teteje egy nagyon praktikus fekete műanyag tető, ami szerintem használat közben csak nekünk dolgozik, hiszen jobban meg lehet fogni/támasztani a kezünkben, egy biztosabb tartást ad. Nem gyűjti feltűnően az ujjlenyomatokat, viszont mivel műanyag, nekem már előfordult, hogy berepedt kicsit másik H&M lakknál. Megemlíteném, hogy a lakkok be vannak csomagolva, azon a csomagon van az ára, és vonalkódja is, így biztosan senki nem bontotta ki előttünk a terméket, ami tényleg sokaknak fontos szempont lehet vásárláskor. Sajnos teszter nincs a termékekből kitéve, de nagy előnye a H&M lakkoknak, hogy pontosan azt kapjuk, amit látunk. 

ÁLLAG/HASZNÁLAT:
Nagyon jó állaga van, egy sima átlátszó körömlakkba helyeztek el apró és nagyobb, hatszögletű arany glittereket. Egy rétegben nagyon jó fedést ad, nekem tökéletesen elég az egy réteg lakk, még a hüvelykujjamra is. Nem szárad hiperfényesre, akit ez zavar, az egy réteg fedőlakkal meg is tudja oldani. Én használok rá gyors-szárító fedőlakkot. Az alap lakktól függ, hogy mennyi ideig marad fent, gyengébb lakkokon 2-3 napot, jobb minőségen akár 4-5 napot is kibír.

KISZERELÉS:
9 ml csodalakk van az üvegben, ami jó soknak tűnhet, de ha sokat használjuk, bizony nem árt a tartalék üvegcse.

És végül, de nem utolsó sorban, hoztam néhány képet is a lakkról, akcióban:




Hogy tetszik Nektek ez a lakk? Megvennétek?
- képek: google, saját -

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. igen, szerintem is azzal a legjobb :)

      Törlés
  2. most jut eszembe, az áráról semmit nem írtam, de 9ml kerül 990 ft-ba.

    VálaszTörlés