2013. március 27., szerda

Kedvencek mostanában: ékszerek

Nemrég írtam róla, hogy készülőben van egy nagy ékszeres bejegyzés is. Ma hoztam néhány új kollekciós kedvencet, a tavaszi/nyári kollekciókból. Mostanában sokkal többet szemezgetek a kiegészítőkkel, talán egyszerű megérteni, hiszen télen és ősszel nem jellemző nálam a nagy ékszerezés. Viszont a tavaszi/nyári időszakban nagyon szeretem a karkötőket, amiket télen a hosszú ujjú felsőkhöz nem tudok felvenni, és a nyakláncokkal is jobban vagyok, amikor kevesebb réteget kell felvenni.

Nézzük először a nyakláncokat:
Bershka 
Camaieu 
Camaieu 
H&M 
Mango 
- személyes kedvenc - 
Mango 
Pull & Bear
- személyes kedvenc -
Pull & Bear
Pull & Bear
Pull & Bear
Pull & Bear
Pull & Bear
Soie Essentielle
Soie Essentielle
Stradivarius 
Stradivarius
Fülbevalók:
Mostanában egyre több hosszú fazonú, lógós darab tetszik meg. :)
Bershka 
Stradivarius 
Stradivarius
Mostanában nem találtam olyan jó karkötőket, amiket szívesen megmutatnék, más kiegészítők pedig most nem ragadták meg a fantáziámat.

Nektek milyen ékszerek tetszenek mostanában?
- képek: stradivarius, bershka, pull and bear, mango, h&m, camaieu honlapok, és facebook-

6 megjegyzés:

  1. Elég jól néznek ki, bár az utolsó lánc nekem kicsit sok már

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. szerintem is! :) örülök, h tetszik Nektek is!

      Törlés
  3. A Mango nyaklánc nekem is a kedvencem!
    Valami hasonlót próbáltam én is csinálni,így néz ki:

    http://bizsumania.blogspot.hu/2012/12/elso-diy-projektem-galleros-nyaklanc.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. DIY ötletnek nagyon jó, én is gondoltam már hasonló készítésére. ha találok hozzá kellékeket, akkor elképzelhető egy saját, egyedi nyaklánc gyártása. :)
      nagyon jó lett a tiéd! ;)

      Törlés