2013. március 11., hétfő

Lately

Az utóbbi időben írtam róla, hogy a vásárlásaimat vissza fogom kicsit venni, mivel most úgy érzem, kicsit szorosabbra kell húzni a gatyát, ami sajnos nem olyan jó dolog. Amióta nem dolgozok, vagy mondjuk inkább úgy, hogy amióta nincs munkám, most éreztem először, hogy erre a lépésre szükségem van. 
Közben volt egy névnapom februárban, amire kaptam ezt-azt, illetve olyan szerencsésnek mondhatom magam, hogy mamámék is megajándékoztak egy kis pénzzel, illetve a Libri jóvoltából, a honlapon vásárolva, plusz kedvezményeket vehettem igénybe névnapom alkalmából. :) Így hát megvettem azt a könyvet, aminek az első részét már olvastam, illetve anya, és tesóm is rendelt könyvet rajtam keresztül. :)
Magamnak, a Carrie Diaries folytatása 
Anyának, Oravecz Imrétől az Ondrok gödre
Továbbá még 2-3 lakk volt az, amit szerettem volna mindenképpen magaménak tudni, így amikor egyikre 20% kedvezmény volt, megvettem, aztán szépen a másik kettőt is. Azóta is nagyon örülök mindegyik vételnek, különösen nagy kedvencem pedig az arany csillámos lakk lesz. Iszonyú szép, ez egy álom lakk!! :D Majd meglátjátok, miért vagyok annyira odáig érte!
Essence Nude Glam: Iced Latte, Color Club: Vintage Couture, H&M: Stay Golden
Most az a helyzet állt fel, hogy sajnos a körmeim ismét, hosszú idő óta, újra elkezdtek lemezesen szétválni. :S  Jelenleg az Alverde körömerősítő szérumát használom, több-kevesebb sikerrel. Kevésbé válnak el a rétegek, de még ez sem az igazi, sajnos. :( Szeretném megtalálni rá a megfelelő erősítőt, de eddig úgy tűnik egyik sem volt az igazi. A formaldehides dolgokban sajnos nem hiszek annyira, mert lehet, hogy "konzerválja" a körmöt, de ahol a bőrhöz ér a lakk, ott bizony károkat tud okozni. Ha van erre a problémára jó megoldásotok, tippetek, írjátok meg, szívesen olvasnám, hogy ki miképp küzd meg a problémával.

Ebben a bejegyzésben kap egy kis helyet az első alapozó ecsetem is, amit még múlt héten vettem/vagyis kaptam meg, egy kis közreműködéssel. Mivel az ecset most a Müllerben akciós, kuponnal kapható, így már a budapesti üzletekben sosem találtam, amikor mentem. Így hát itt vidéken hívtam egy kis segítséget, ahol nemhogy nem volt üres a polc, de még válogatni is lehetett, hogy melyik ecset tetszik a legjobban.
Erről mindenképpen hozok tesztet, szerintem már a héten olvashatjátok is!

Vettem a héten egy párologtatót is, ami nagyon cuki. Egy euros boltban találtam, amikor barátnőmmel benéztünk, és mivel már nagyon régóta nincs párologtatóm, így eldöntöttem, hogy ez kell nekem! :) Tudom, hogy most nemsokára vége nálam az illatos gyertyák, mécsesek és párologtatók időszakának, de azért még gyorsan ki fogom próbálni, hogy milyen. Egy levendulás illóolajat vettem hozzá, ezzel nem hiszem, hogy mellé lehetne lőni. :)

És akkor egy kis blogos kitekintő: nemsokára olvasható lesz a blogon a nagy körömlakk kollekciómról szóló poszt, sok-sok képpel, illetve az alapozó ecsetről is készülök egy teszttel. Ha sikerül megoldanom, akkor outfit fotók, bejegyzések is várhatóak, főleg, hogy most lesz hol fotózni, ha kijön a jó idő.

Hogy tetszett a mai bejegyzés? Miről olvasnátok még szívesen a jövőben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése