2013. március 22., péntek

Vegyes kedvencek

Ma egy rövidke vegyes bejegyzést készítettem, amiben néhány új kedvencemről hoztam képeket, és egy kis írást is mindegyikről. Mivel a héten már volt egy zh-m, és jövő héten is lesz több, így kicsit a blog háttérbe szorult, de majd igyekszem posztolni. Nemsokára itt a tavaszi szünet is (remélhetőleg tavaszi időjárással), így egy kis pihenés közben azért aktív leszek itt is. :)

Pár hete részt vettem egy nyereményjátékban, amiben ötletelni kellett, hogy milyen színekkel készüljön nyaklánc. Én ezt a szépséget álmodtam meg, Soie Essentielle pedig megalkotta! Lájkolni kellett a képeket, és így lehetett nyerni. :) Én voltam az egyik nyertes, és még választhattam is, így az általam "tervezett" láncra esett a választásom. Alig várom, hogy alkalmam legyen felvenni, hiszen nagyon vidám, tavaszi színekben pompázik!

A hónapban nem lakkoztam olyan sokat, mert a körmeim ismét meggyengültek. :S Viszont az új H&M-es lakkom nagy kedvencem lesz, mert annyira remekül kihasználható. Ebben a sötétkékben voltam el nemrég fürdőzni is, és víz alatt olyan hatást keltett, mint amikor a szökőkutakban a pénzérmék megcsillannak. :)

A nemrégen kapott matt menta/zöld flormar lakkomról ígértem egy fényes fedőlakkos képet is. Összehasonlításképpen azért itt van újra a matt is. Nektek melyik tetszik jobban: a matt vagy a fényes verzió? Tartósságáról talán még nem írtam semmit, de el kell árulnom, hogy nagyon elégedett vagyok vele, 4-5 nap után mostam csak le, közben feldobtam a fényes fedőlakkal is, hogy lássam milyen úgy. :) Szerintem nagyon jól kihasználható lakk, én két rétegben használtam.



Lassan kikerülnek a drogériák polcaira az essence és Catrice újdonságai, ezekről külön bejegyzést fogok hozni hamarosan. Illetve egy nagy ékszeres bejegyzés is készülőben van most. :)

Milyen bejegyzéseket látnátok mostanában szívesen? :)

2 megjegyzés: