2013. április 8., hétfő

H&M Cosmetics

Mostanában sokkal többet nézelődtem a H&M honlapján, mint régebben, és mivel a körömlakkjaikkal elégedett vagyok, így kicsit jobban körülnéztem a honlapon, és az üzletekben.

Gondoltam egy összefoglaló bejegyzésben megmutatok Nektek néhány H&M-es terméket. :)
Kezdjük a körömlakkokkal/díszítőkkel:
Az idei tavaszi szezonra megjelentek a H&M-ek polcain a különböző díszítő szettek, csakúgy, mint a körömmatricák, és glitteres szettek.

1. Körömdíszítő szett:
Különböző, csillogó kövekből álló szett, amelyhez külön applikátor és ragasztó is van. Fixáljuk egy réteg fedőlakkal, és kész is az eredmény. A ragasztó 1 gramm anyagot tartalmaz. Két színben: pink és ezüst kapható.
Fogyasztói ára: 990 Ft.
Ezen a díszítő szetten el is gondolkodtam, hogy megvegyem-e, de úgy gondolom, hogy nem lenne türelmem ehhez, pedig elég ígéretes kis szett.
2. Körömlakk szett:
Egy színes körömlakkot, és színben hozzá illő apró szemcsés glittert tartalmazó szett. Kiszerelés: körömlakk 4,5 ml, glitter: 0,6 g. Két színben: barack és kék kapható.
Fogyasztói ára: 1.490 Ft.
3. Glitteres körömlakk:
Három színben kapható, glitteres körömlakk. Kiszerelés: 15 ml.
Fogyasztói ára: 990 Ft.
A kék lakkot már láthattátok Edinánál, nekem a három szín közül leginkább az első tetszik, de nem valószínű, hogy meg is veszem, most amolyan lakk-stoppon vagyok.
Áttetsző/fehér lakk, glitterekkel
Kék lakk, kék glitterekkel
Multi-glitteres lakk
4. Illatos körömlakk:
Csillogó körömlakk, virágos illattal. Két színben: pink és zöld vásárolható meg. Kiszerelés: 7 ml.
Fogyasztói ára: 990 Ft.
5. Alaplakk:
Átlátszó körömlakk, amely segít a körömlakk jobb tapadásában, és abban, hogy a lakk hosszabb ideig maradjon a körmökön. Véd az elszíneződéstől is. Kiszerelés: 15 ml.
Fogyasztói ára: 990 Ft.
6. Fedőlakk:
Áttetsző fedőlakk, amely biztosítja, hogy a lakk tovább a körmökön maradjon, fényes finist hagyva maga után. Kiszerelés: 15 ml.
Fogyasztói ára: 990 Ft.
7. Körömlakk:
Sok színben elérhető lakk, amely 9 ml lakkot tartalmaz.
Fogyasztói ára: 990 Ft.
Nem tagadom, hogy kedvelem a H&M lakkjait, mert jó minőségűek, és szép színekben kaphatóak. Sajnos nincsenek nagyon különleges színeik, de úgy vettem észre, hogy akad néhány olyan lakk, amihez nem láttam még hasonlót. Érdemes tehát nézelődni náluk, szerintem ár-érték arányban is jól megállják a helyüket.
Prim and Proper
Nézzük a smink termékeket:
1. Folyékony fémes szemhéjtus:
Folyékony szemhéjtus, fémes csillogással. Két színben: réz és türkiz érhető el. Kiszerelés: 3 ml.
Fogyasztói ára: 990 Ft.
2. Ecsetes szemhéjtus:
Fekete színű, folyékony szemhéjtus. Kiszerelés: 2,5 ml.
Fogyasztói ára: 1.290 Ft.
3. Folyékony tusfilc:
Fekete színben kapható szemhéjtus. Kiszerelés: 1,6 g.
Fogyasztói ára: 990 Ft.

4. 5 részes szemhéjpúder paletták:
Öt, egymáshoz jól passzoló szemhéjpúder. Három színben: nude, fekete, és zöld kapható. Kiszerelés: 5*1,5 g.
Fogyasztói ára: 1.290 Ft.
A Nude paletta nagyon tetszik, azt hiszem be is ruházok egyre. :) És ne feledjétek, a hétvégén a H&M-ben is lesz Glamour, most először. Érdemes körülnézni nemcsak a ruhák között, de a kozmetikumok között is megéri nézelődni.
5. Virágos pirosító:
Por alapú pirosító, amely természetes, matt végeredményt ad. Ráadás ecsettel és kis tükörrel rendelkezik. Kiszerelés: 6 g.
Fogyasztói ára: 990 Ft.
Hogy tetszett a bejegyzés? Kinézetetek már valamit a H&M kozmetikumok közül?
-képek és információ: hm.com/hu-

8 megjegyzés:

  1. Az illatos körömlakkoknak már a csomagolása is nagyon guszta :)A pink még tetszik is.
    A nude paletta valóban jónak tűnik, ennyi pénzért még jó, hogy megveszem. Hétköznapokra tökéletesnek tűnik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nude paletta biztosan velem tart pénteken. :)

      Törlés
  2. Egyre jobb dolgok lesznek itt... a lakkokból tudnék válogatni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, én is egyre inkább megkedvelem a kozmetikumaikat! :)

      Törlés
  3. Az áttetsző/fehér glitteres lakkot sajnos még sehol nem láttam. :( Az alap és a fedőlakk pedig rettenetes.... A pirosítót viszont nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig az nagyon jól néz ki! lehet, hogy elfogyott volna?
      majd nyitva tartom a szemem, és jelzek, ha látok valahol ;)

      Törlés