2013. április 24., szerda

Little things

Az elmúlt pár hétről készítettem képes összefoglalót, főként néhány manikűrt hoztam megmutatni, és végre készült vállalható kép az új frizurámról is! :)

A tavaszi szünetben, húsvétkor nagyon pasztelles kedvemben voltam, így egy szép lila lakkot választottam, de nem nagyon kezdtem el alkotni húsvéti nyuszikat és egyebet a körmeimre, de így is nagyon tavaszias volt a manikűr, annak ellenére, hogy kint még hideg volt. A Flormar P19-es lakkját használtam, és az Essence régi szortimentes Space Queen-t. :)

Ha már manikűrök, akkor még egy-két szépségem van az utóbbi időből, sorrendben:
Megunhatatlan kombináció :D
A rózsaszín lakkokat szinte lehetetlen úgy lefotózni, hogy a valódi színt adja vissza a kép! Így hát, mint látjátok, még a két képen is kicsit más a színe, élőben azonban kicsit élénkebb a szín. A Color Club 857-es (Vintage Couture) árnyalatát használtam, és a Lovely akcióban vett Moulin Rouge 14-es lakkot.

Most pedig ez a manikűr van a kezemen: a szintén megunhatatlan kroki.
Az utóbbi 1-2 hétben tavaszi rendezgetést, rendszerezgetést tartottam mind a szekrényeimben, mind a konyhában. Néha ezt is kell csinálni, és a végeredmény mindig szép lesz, remélhetőleg nem csak ideig-óráig! Az asztali fiókomba végre vettem csúszásgátlót, így a mindennap használatos sminkszereim nem zuhannak össze és csúszkálnak ide-oda, ahányszor kinyitom a fiókot valamiért. Amennyiben szeretnétek bejegyzést is a tárolási módszeremről, szívesen írok, jelezzétek, hogy lenne-e igény rá!
Múlt héten nyertem Zitunál, méghozzá ezeket: egy Astor körömlakk, egy fülbevaló, egy bájos csomag fürdőbomba, és egy jó kis könyv lapult a csomagban.
Hétvégén vásároltam egy nagyon szép fülbevalót, amit eddig nem viseltem, de lassan lesz olyan outfit, amit fel szeretnék vele dobni.

Hétfőn sütöttem is, és természetesen fotóztam! A specialitásomat, az almás pitét készítettem el, amit nagyon szeretek én magam, és eddig sosem volt rá panasz, mindig hamar elfogyott, úgyhogy ez biztató. :) 
És végül, de nem utolsó sorban az új frizurámról is hoztam egy képet. Régebben is volt hasonló hosszúságú és fazonú. Jól is áll szerintem, de még nem találtam ki, hogy vissza növesztem-e vagy sem.
Hogy tetszett a mai bejegyzés? 

8 megjegyzés:

  1. A reped3ezős manikűröd nagyon tetszik, pedig eddig még sehol nem találtam olyan képet, ahol tetszett volna ez a technika, nekem nincs is ilyen lakkom! De a tiéd tényleg nagyon jól néz ki!

    Jól áll ez a frizura! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem is ez az egy stílusú tetszik, még nyáron vettem a MUP-ban, Barry M: Croc Nail Effects lakk. sajnos már nem kapható a mupban :S

      köszönöm! :)

      Törlés
  2. De utállak most az almáspite miatt, itt csorog a nyálam... :D
    A hajad meg tök jó lett :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D fincsi is volt, de már tegnap este elfogyott. 2 nap alatt mindig elfogy.
      köszi! :)

      Törlés
  3. Remélem lesz recept a pitéről,nagyon guszti!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez a recept már szerepel a blogon, igazából bármilyen gyümölccsel fincsi, de az almás a legtöbbet gyártott :D itt olvasható el:
      http://leilahercegno.blogspot.hu/2011/11/pie.html

      Törlés
  4. Szerintem neked nagyon jól áll ez a haj :) És olyan jó volt látni az ékszerek között a kincseimet! :)))

    VálaszTörlés