2013. április 2., kedd

Newest wishlist

Azt hiszem ideje volt készítenem egy új kívánságlistát, egyrészt, mert az előzőről nagyjából mindent ki is húzhattam, másrészt közeleg a szülinapom, amire kisebb dolgokat szeretnék csak, így jó ötletnek tartom összegyűjteni azokat, amikre most vágyok. Több limitált kollekció is érkezik hamarosan a boltok polcaira, illetve nemcsak a limitált termékek nyerték el a tetszésemet, de mivel ez csak meghatározott időre lesz kint, így értelemszerűen ezzel fogok kezdeni. :)

A Catrice Candy Shock kollekciójában pasztell, cukorkás színű termékek kaptak helyet, amelyek közül a Play It Blue lakkra nagyon kíváncsi vagyok. Ezen kívül lesz egy ajak radír is ebben a kiadásban, amit szintén szeretnék közelebbről is megnézni. Elméletileg április és május között lehet majd kapni őket. Már nagyon várom.
Sajnos a CS 88-as original palettáról le kell mondjak, így elkezdtem nézelődni egy kisebb, nude palettát helyette, hiszen ezeket a színeket használom nap mint nap. A 88-as paletta nagyon jó lenne, hiszen szeretnék többet gyakorolni a sminkelésben, de majd talán nyáron vagy ha találok munkát, akkor bele fog férni. A Sleek Au Naturel, a MUA Undress Me Too, a H&M Nudes és a Catrice Absolute Nude paletta is tetszik, természetesen vagy-vagy alapon. :)
Az újabb paletták már nem rácsosak, hanem sima felületűek.
Talán ez tetszik a legjobban, mert matt színei vannak, ez nálam plusz pont.
A körömlakk mániámat nem elfelejtve, most nézzük, melyik lakkot néztem ki legújabban! :) Ez a lakk nem más, mint a H&M: Prim and Proper rózsaszín fedőlakk. Ezt már az üzletekben is láttam, de akkor az arany fedőlakkért mentem, és nem terveztem, hogy majd ez is megtetszik. :P Viszont most egyre többször eszembe jut, hogy milyen jó kis manikűröket lehetne vele csinálni. :)
UPDATE: A minap bementem az Aréna Plázába, ahol nagyon jó kis kozmetikai részleg van, 120 (haha, nincs is annyi) lakkal, és meg akartam venni magamnak, de elbizonytalanodtam. Talán most először fordult elő velem, hogy ami a H&M-ben képről megtetszett, az élőben valahogy nem nyert úgy meg. Kozmetikumokra gondolok elsősorban. Ez a lakk egy rózsaszín-ezüst glitteres szépség, de több rózsaszínre számítottam, így még meggondolandó, hogy hazajön-e velem.
Továbbá egy új szempillaspirált is szeretnék venni, viszont olyan sok van, hogy nem könnyítik meg a döntést. Amit eddig használtam, az sem rossz, viszont most valami változásra vágyok, bár félek, hogy mellényúlok majd vele. A Max Factor Clump Defy-al szemezek, mivel Glamour-napokon 50% jönne le belőle, és ilyen jó áron még nem is láttam sehol (3.999 ft az ajánlott fogyasztói ára). Próbáltátok már ezt a spirált?
Egy tavaszi félcipőre is szükségem lenne, és a H&M oldalán böngészve megtetszett ez a kis cipőcske. Mostanában több dolog tetszett meg a honlapon, és remélem az üzletekbe érve is azt fogom látni, amit a képekről elképzelek.
Néhány felsőt is kinéztem már, ebből egy H&M-es darabot meg is mutatnék, mert Glamour-on lehet haza is jön velem.

Ennyi lenne, amit így összegyűjtöttem, tudom nem sok dolog, de nem is biztos, hogy ebből mindent be is szerzek majd. Sőt, nagyon valószínű, hogy ezeknek csak egy részével fogtok találkozni.

Ti miket szeretnétek mostanában beszerezni?
- képek: google, hm.com/hu -

7 megjegyzés:

  1. Én imádom az Au Naturel-t. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) nővéremnek van egy, amit én rendeltem meg és nagyon megtetszett élőben sokkal szebb volt, mint képekről.

      Törlés
  2. Az a felső mennyire jó már :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is! a héten szeretném levadászni, h (hol) kapható, felpróbálni és ha tetszik, akkor meg is veszem majd glamouron. :) örülök, h Neked is tetszik!

      Törlés
  3. Oh my word! I've never seen the H&M nail polish colour in my local H&M. Will have to hunt this baby down! Glitter makes me happy :)

    Halima

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I've seen it in the bigger ones, which have bigger cosmetic department. :) Hope you find it in your h&m!

      Törlés
  4. nekem megvan mar regota ez a halalfejes polo, es imadom, mindenhez jo,kenyelmes es csinos!:)

    VálaszTörlés