2013. április 18., csütörtök

Things I love today: Bags!

Mostanában nézelődtem a gépemen, és sok olyan szép képem van, amiket még nem láthattatok itt. Ma a kedvenc táskáimról készítettem bejegyzést. :)

Tavaly kezdett el divatba jönni a clutch, vagyis a kézitáska, amelynek legtöbbször nincs füle, így a szó szoros értelmében véve is kézi táskát jelent. :) Már nagyon sok fazonban és stílusban kaphatóak, nekem nagy kedvencem a box clutch. Igaz, ennek a darabnak a beszerzése még várat magára, nem találtam meg a tökéleteset. Viszont egy DIY clutch-ot már van szerencsém magaménak tudni, nagyon szeretem is! :) Néhány kedvencem:






És végül, de nem utolsó sorban néhány más táska, amiket szintén kedvelek:

Nagyon cuki!!

Őszi Zara tote
Szintén Zara
Melyik táska típus a kedvencetek?
-képek:weheartit-

2 megjegyzés:

  1. Hú, tudnék válogatni :D
    Bármennyire is tetszenek a kicsi táskák, mindig a nagyokat nyúzom, mert a fél életem magammal hordom.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) ismerős! mindig telepakolom őket...

      Törlés