2013. április 15., hétfő

Weekend shopping

Mint azt sokan tudjátok, már sokadik alkalommal rendezte meg a Glamour az ún. Glamour-napokat, amin mindenféle boltok adnak különböző mértékű kedvezményeket. Idén ez az április 12-14.-ei hétvégére esett, és mint legtöbbször ilyenkor, most is elmentem, hogy körülnézzek. A vásárlás tervezett volt, bár néhány olyan dolog is előtérbe került, amiket nem most, hanem már régebben terveztem megvenni.
Nézzük, miket vásároltam a hétvégén. Pénteken az Árkádban kezdtünk, tesómmal, ahol a célom a Max Factor Clump Defy szempillaspirál megvásárlása volt. Ezt elég jól ki is pipálhattam, azóta már egyszer használtam is. Véleményt majd később fogok róla írni, amennyiben van rá igény.
Ezután átmentünk az Aréna Plázába, ahol a H&M-ben kivártunk egy jó nagy sort, de szerencsém volt, az utolsó nude palettát hoztam el, 11-kor!! Amekkora sor és tömeg volt, nem is néztem körül jobban.
A Flormar pultot is szemügyre vettük, itt már régebb óta kinéztem két erősítő lakkot, amik közül a számomra jobbat választottam, legalábbis hatás alapján. Még nem kezdtem el "tesztelni", de hamarosan kiderül, mennyire is lesz ez jó nekem. :) Erre nem volt kuponom, mivel a lakkokra nem volt érvényes a 20%-os kedvezmény.
Amit pedig úgy találtam, hogy nem is kerestem elszántan:
Kardigán a Pull&Bear-ből:
És szombaton erre a felsőre csaptam le akciósan a Bershkában (Westend). Nagyon tetszik, hogy a kis flitterek feldobják. Na és persze a felirat is nagyon tetszik! :)

Igaz, hogy nem a hétvégén, de mostanában vásároltam az ecsettisztítókat és egy Lovely lakkot is, ez utóbbit már akciósan 129 forintért! Ezekről is mutatok képet:
Elf - napi használatú fertőtlenítő, és ecset sampon
Lovely Moulin Rouge #14
Ti mire csaptatok le mostanában? Melyik szerzeményem tetszik a legjobban?

2 megjegyzés:

  1. Jajj az a kardigán de jó :]
    Én mostanában semmit nem vettem, legalábbis sminkterméket meg ruhát, ilyesmit nem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :)
      ó, hát az nagyon kemény lehet, minden elismerésem. most nekem sem szabad már semmit venni a hónapban... remélem kibírom.

      Törlés