2013. június 10., hétfő

Manikűrvadász

A Manikűrvadász második fordulójára én is jelentkeztem, és izgatottan vártam, milyen manikűrt fogok majd készíteni, attól függően, hogy ki lesz a párom. A játék lényege egyébként annyi, hogy van egy házigazda (ebben a fordulóban Ingrid), aki meghirdeti a versenyt, összegzést készít az elkészült manikűrökről, majd kihirdeti a következő forduló házigazdáját. A kezdeményezés azon alapul, hogy a jelentkezők között sorsolással eldönti a házigazda, hogy melyik blogról kell kiválasztani egy manikűrt, amelyet az adott jelentkező is elkészít, saját kivitelezésben. Lehet a színeket is módosítani némileg.

Szerintem maga a kezdeményezés nagyon jó, már csak azért is, mert így összehozza a bloggereket, és akár új, még számunkra ismeretlen blogokat fedezhetünk fel. :)
Na és akkor lássuk én mit alkottam mára:
A párom Panka lett, akitől egy nude lakkozást készítettem el, méghozzá ezt. Nekem nagyon megtetszett, bár ezzel a nude lakkommal nem vagyok kibékülve nagyon, egy nap után pattog. :S Ettől függetlenül elégedett vagyok a manikűrrel.

Felhasznált lakkok:
Essence 24/7 alaplakk
Essence Nude Glam - Iced Latte
L'Oreal Color Riche Le Vernis - 602 Perle De Jade
H&M - Stay Golden
NYC - Turbo Dry Top Coat

Annyit változtattam, hogy a gyűrűsujjra egy réteg arany glitteres fedőlakk került, mert nekem nincs meg az Essence - Cool Breeze lakk. Szerintem így is nagyon mutatós lett. :)

Ti mit gondoltok? Tetszik a manikűr? Mit gondoltok a Manikűrvadászról?

12 megjegyzés:

  1. szépen készítetted el! olyan jól mutat ezzel az arany színnel is.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! :) szerintem is szépek együtt.

      Törlés
  2. Nagyon aranyos lett, tetszik az összkép :)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. köszönöm! :) örülök, hogy tetszik nektek!

      Törlés
  4. Baromi szép ez a nude szín, nem is futottam még bele ebbe az Essence lakkba :O Pedig a neve is elég hívogató :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szép a lakk, tényleg, de nem a tartósságáról híres, sajnos :S

      Törlés