2013. július 19., péntek

15 Week Nail Challenge - 6. hét

A manikűrös kihívásom már a hatodik hetében jár, ami azt jelenti, hogy még 9 hét van vissza, azaz még 9 manikűr fog megjelenni a blogon.

Az eheti téma a leopárd minta volt, így egy ilyen készült el. Még ezt a fajta mintát sem próbáltam sosem elkészíteni, ezért aztán örülök, hogy olyan lett, amit szívesen viselek a körmeimen. Valószínűleg máskor is el fogom még készíteni ezt is, lehet más színekkel, mint most. Gondoltam rá, hogy színes legyen, de aztán emellett döntöttem:
Az eheti manikűrhöz ezeket használtam fel:
Essence - 24/7 alaplakk
Max Factor Max Effect Mini Nail Polish - Cappuccino
Max Factor Glossfinity - Angel Nails
Maybelline Mini Colorama - 23 Dark Chocolate (régi)
NYC - Turbo Dry Top Coat

Ezzel a manikűrrel is elégedett vagyok, szerintem ahhoz képest, hogy mennyire nem vagyok járatos az extrább lakkozások területén, azért elég jól elboldogulok. Tudom, hogy ez a minta sem volt olyan nehéz, de azért lehettem volna bénább is, és így nézve örülök, hogy nem voltam! :)

A következő héten az ombre manikűrt láthatjátok, ami a színskálát jelenti nálam, a színátmentes majd a gradient lesz a 10. héten.
Mit gondoltok a mai manikűrről? Készítettetek már leopárd mintás körmöket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése