2013. július 8., hétfő

Inspirációs gyűjtemény: sport

Nem tudom mennyien sportoltok, de ha esetleg már belekezdtetek valamilyen testmozgásba, vagy erősen gondolkodtok rajta, akkor úgy érzem némi motiváció, illetve inspiráció jól jön, de főleg a kezdeti időszakban, amíg még nincs azonnali eredmény.
Most én is ebben a cipőben járok, hiszen mint nemrég írtam, szeretnék elkezdeni egészségesebben élni, aminek szerves része a testmozgás is. Úgy döntöttem, inspirációnak gyűjtök néhány képet, ami remélem segít a kezdeti időszakban!

Egy kis motiváció:



Edzés:



Régen elég hajlékony voltam, persze ez mára már a múlté, de jó lenne ismét képesnek lenni erre.
És a cél: nem igazán a kockás has a célom, de szeretném, ha feszes lenne, és a zsírpárnáknak esélyük sem lenne. A comb/fenék területe az, amin szeretném, ha lemennének a zsírpárnácskák, máshol nem igazán van, így a fogyás sem célom, mindössze egy egészséges, fitt, feszes test. A kockás has szerintem egyáltalán nem nőies, de ezek a hasizmok tetszenek:



Bye-bye zsírpárnák! :)
Mindenesetre szerintem nem célravezető másokhoz hasonlítani magunkat, ezért én sem fogom ezt tenni. Azt mondják a változáshoz idő kell, így megadom magamnak ezt a pár hetet, összesen 4 hétig tart, mire én elkezdem észrevenni a változásokat, a családom és a barátaim 8 hét után, míg mindenki más 12 hét után figyel fel a változásokra. Ezért igyekszem addig csinálni, amíg elégedett nem leszek az eredményekkel. Tervezek készíteni előtte-utána fotókat is, már csak azért is, hogy valóban lássam mennyit változik a testem.

Ti mennyire figyeltek oda az egészséges étkezésre, illetve a testedzésre?
-képek: weheartit -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése