2013. július 6., szombat

Kis zsákmányos poszt

Mostanában igyekeztem visszafogni magam, ami a vásárlásokat illeti. Igaz, hogy elkezdődtek már a leárazások, és sok minden nagyon jó áron van így, de még nem vettem semmit. Igazából szükségem lenne egy nagyon jó farmer rövid nacira, mert amim most van, az sajnos egy számmal nagyobb, mint kéne.
Nagyon szeretem ezt a rövidnadrágot, de sajnos már nem kapható, pedig még meg is venném belőle a megfelelő méretet.
Viszont, beszereztem 3 új lakkot, és tervben volt egy vagy két rúzs is. A Claire's egy ún. Speckled körömlakk, vagyis pöttyös lesz a végeredmény, Edina nemrégen mutatta be a blogján a menta színűt, az is nagyon tetszik! :) A L'Oréal lakk akciós volt a Rossmannban, mivel láttam, hogy ismét 25% jön le minden termékükből, és már nézegettem ezt a lakkot, így viszonylag tudatosan mentem érte. Ez a 209-es árnyalat, és ha van már ilyen lakkotok, akkor észrevehetitek, hogy a kupakot megújították. Már dombornyomott a márkanév rajta, szerintem így még szebb is, és kevésbé vonzza az ujjlenyomatokat. Az Essence Glorious Aquarius lakkot sulis börze csoportban láttam meg, nagyon jó áron! Nem használta előttem senki, és mivel egyre szimpatikusabbak lesznek a glitteres lakkok, így lecsaptam rá. :)
A következő két rúzst a Rossmannban vásároltam, 10%-os kuponnal. (Ezeket a kuponokat Budapesten dobálták be néhány helyen a postaládákba, és mi is kaptunk már tavasszal is, azokat sajnos nem használtuk ki, de a mostanit elég rendesen! Sajnos csak budapesti üzletekben lehet beváltani, ami szerintem egy kicsit kiszúrás a vidékiekkel szemben.) Szóval a 250-es Matt About Pink (ami egy matt szín), és a 080-as My Red Card árnyalatokat vettem meg. A képen kicsit halványabbak a színek, élőben erőteljesebbnek hatnak. Nem nagyon voltam eddig rúzsozós, de úgy gondoltam, hogy egy piros rúzs alapdarab minden nőnek, így ideje volt egyre beruházni. Amennyiben szeretnétek majd bemutathatom őket, illetve írhatok róluk bővebben. :)
Még egy ajakápolási termék került be a kosaramba, de ez már a DM-ben. Ezt az ajakápoló balzsamot kifejezetten a napozásokhoz használhatjuk, hiszen azt a naptejet, amit amúgy a testünkre kenünk, nem kenhetjük az arcunkra, illetve az ajkainkra, ezek a területek ennél több figyelmet érdemelnek! Mivel idén nem szereztem még be se arcra való napozó krémet, se ajakra, így amikor megláttam a polcon, tudtam, hogy jön velem haza. Nagyon kis cuki a csomagolása, nagyon nyári. :)

Nemrég nyertem egy nyereményjátékon, méghozzá Nettinél, aki ezeket a szuper dolgokat válogatta össze és bocsátotta nyeremény tárgyává. Már meg is érkeztek, a nagy költözés közepette már el is csomagoltam őket, de azért készült már róla saját kép. :)
Ahogy elnézem, szinte csak beauty termékeket vettem mostanában. :) Amennyiben valamelyik termékről szeretnétek majd részletesebben olvasni (vélemény formájában), úgy jelezzétek melyik lenne az, és igyekszem megírni a bejegyzést!

10 megjegyzés:

  1. Hú, a Matt About Pink rúzs, és a Claire's lakk nagyon bejön :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindenképpen mutatok majd róluk képet, amikor kipróbálom őket. :) ha gondoljátok írhatok róluk hosszabban is.

      Törlés
    2. Én mindenképp örülnék,ha lenne róluk teszt :)

      Törlés
    3. rendben :) igyekszem hamarosan elkészülni velük.

      Törlés
  2. Minden nagyon tetszik!!! Én is szeretnék egy napozáshoz használható ajakápolót, de még nem tudom melyiket vegyem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) még nem próbáltam, amit most vettem, és nem is emlékszem milyen márkájú volt az előző, de ha gondolod nézd meg krémmánián az értékeléseket, hátha az segít a döntésben!

      Törlés
  3. A Matt About Pink nagyon szép, szerintem tök jól fog állni Neked :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, én is ebben bízom! :D

      Törlés
  4. Szia!
    Vár nálam egy díj :)

    http://noipraktikak.blogspot.hu/2013/07/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, hamarosan elkészül a bejegyzés! :)

      Törlés