2013. július 1., hétfő

Termékajánló: Neo keksz

A minap anya beugrott a Lidl-be uborkáért a hétvégi ebédhez, és ha már ott járt vett egy doboz Neo kekszet is. Annyit kell tudni elöljáróban a kekszről, hogy nem régóta kapható, és a csomagolása szinte kiköpött Oreo, csak pirosban. Miután nemcsak a csomagolás, de maga a keksz is megszólalásig hasonlít az eredeti Oreora, így kíváncsiak voltunk, vajon tényleg olyan-e az íze is.
Mivel már ettem Oreot, és nem is volt annyira régen, így érdeklődve kóstoltam meg, mondván, hogy ugyanolyan úgysem lehet az íze... És tessék! Pontosan olyan íze van, mint az Oreonak. :) Ez a doboz 5*5 db-ot tartalmaz, míg az Oreoé 4*4-et. Áráról annyit tudok mondani, hogy az Oreo 695 ft körül mozog, és csak a Müllerben elérhető. A Neo, mivel Lidl-ös márka, így csak Lidl-ben kapható, és árat sajnos nem tudok mondani, de az lenne a tippem, hogy olcsóbb, mint az Oreo. (Ha esetleg valamelyikőtök tudja az árát, örülnék neki kommentben.)

Egy szó, mint száz, az Oreo keksz tökéletes hasonmása mind csomagolásra, mind ízre! Ha tehetitek kóstoljátok meg, nem fogtok csalódni! :)

8 megjegyzés:

  1. ha jól emlékszem olyan 600 Ft körül van. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is láttam már, és olcsóbb mint az oreo az biztos, de megmondom őszintén annyira nem is figyeltem az árát, mert diétázás van és olyankor szemellenzővel próbálok vásárolni. Viszont ki fogom próbálni az tuti :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megéri kipróbálni szerintem! :)

      Törlés
  3. Úúúúúbasszus, ilyen kell nekem!!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D számítottam Rád! :) ha kóstoltad már az oreot, ha nem érdemes venni egy doboz ilyen kekszet, mert komolyan totál oreo íze van!

      Törlés
    2. Oreo-t ettem már, durva függőséget okoz nálam... :D
      És hallod, egyik kolléganő mondja, hogy Ő szokott Lidl-be járni, mondtam neki ezt a kekszet, és már írt is, hogy mire bemegyek délután, már vár a kis kekszem :P

      Törlés
    3. :D dejó!! képzeld én valamelyik nap lementem a lidl-be a héten, és most nem volt. anyuval is egyeztettem, és náluk sem volt, azt mondta, hogy vannak szezonálisan kapható termékeik, valószínűleg ez is olyan. :P

      Törlés