2013. augusztus 21., szerda

TESZT: Flormar Super Neon N008 körömlakk

Ma a Flormar Super Neon körömlakkokról hoztam bejegyzést, méghozzá teszt formájában. Nemrégiben vásároltam meg az N008-as színt, ami egy nagyon szép neon rózsaszín. A kollekcióban egyébként megtalálható még sok szín, így a zöld, kék, sárga, és egy korallos rózsaszín árnyalat is. Én mindig is szerettem a rózsaszíneket, lakkokban is, de mostanában feledésbe merültek kicsit.

Ezt a lakkot azért vettem meg, mert éppen a 'neon lakkot szeretnék korszakomat' élem, és miután megnéztem a Moyra neon rózsaszínjét, azt egy kicsit soknak találtam élőben, és inkább ezt hoztam el. Milyen jól tettem!!
Szóval lássuk mi a véleményem róla:
CSOMAGOLÁS:
Tipikus, Flormar-ra jellemző üvegben van, fehér közepes méretű, "lapított" kupakkal. A kupak éppen megfelelő méretű, tárolásnál ez nem hátrány! Az üveg elején és hátulján is találunk egy-egy matricát, amelyek a lakkra vonatkozó infókat tartalmazzák, így megtudjuk, hogy melyik kollekció, melyik darabjával van dolgunk, illetve azt is, hogy az üveg 11 ml lakkot tartalmaz. Sajnos ezeknek is csak kódjuk van, nincs külön fantázianevük, de azt hiszem ez megbocsátható. :)
ÁLLAG/HASZNÁLAT:
Nagyon könnyű vele dolgozni, az ecset hagyományos, vékony fajta, ami elég mennyiségű lakkot vesz fel. Könnyű vele dolgozni, bár kicsit folyékonyabb az állaga, nem olyan sűrű dolog, így nem kell attól tartani, hogy hamar beszárad. Nagyon jó az állaga, nem is csíkozódik, és már-már egy réteg is elégnek bizonyul belőle, de egy kicsit biztosabb fedés érdekében én kettőt is használtam. Fedőlakk nélkül is szép fényesre szárad. (A képeken fedőlakk nélkül látható!)
TARTÓSSÁG:
A Flormar lakkokra jellemző jó minőséget hozza, tehát 3-4 napig fent marad nálam. Persze sok minden múlik azon is, hogy kinek milyen állapotban vannak a körmei, alapból is mennyire erős, stb.
Ezen a képen már mintha látszana, hogy ez bizony egy neon lakk. Még fogok próbálkozni a színével, de eddig ez a legtöbb, amit tudok mutatni, pedig olyan gyönyörű brutál NEON! :)
Szerintem nyárra ez ideális választás lehet mindenkinek, aki kedveli a feltűnő, vibráló, vidám színeket és persze a rózsaszínt! Sajnálom, hogy a képeim nem igazán adják vissza a színét, ezért is ajánlom Nektek is, hogy ha úgy érzitek tetszene ez a lakk, akkor úgy menjetek el megnézni, hogy tudjátok esetleg tesztelni a színét, hátha mégsem tetszene élőben, felkenve. A lakk 11 ml-es kiszerelésben kapható, azt hiszem 595 forintos áron, vagy e körül.

Hogy tetszik Nektek ez a körömlakk? Megvennétek? Mit gondoltok a Flormar lakkokról?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van ^^ Feljegyzés magamnak: legközelebb csekkolni a neon lakkokat is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) mindegyik annyira szép! kezdem egyre jobban megkedvelni a márkát!

      Törlés
  2. Ezt a márkát még nem próbáltam, nem futottam még vele össze, de szívesen kipróbálnám. Nagyon szeretem az élénk színeket, rózsaszínből meg pláne! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem valamerre a közeledben is kapható, én már kezdek Flormart felhalmozni :)

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik így a képekről, csak egy Flormar lakkom van, de azt imádom :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálatok elérhetőek a Flormar lakkok? :)

      Törlés