2013. augusztus 15., csütörtök

Mit rejt a táskám a strandon?

Mivel úgy vettem észre, hogy tetszik Nektek is ez a sorozat, így elkészítettem a strandos táskám tartalmáról szóló bejegyzést is.

Amikor egy napra utazunk le valahova strandolni, akkor általában így néz ki a táskám tartalma.
Vagy ezt a táskát szoktam megpakolni, vagy otthon egy Mexikóból kapott táskát veszek a vállamra. Fő cél, hogy jól megpakolható legyen, mivel a strandtörölközőm is ebben kerül szállításra és az nagy helyet foglal el.
Viszonylag sok dolgot szoktam magammal vinni egy strandolós napra is, bár nagy része elég egyértelmű, miért van nálam, és evidens is. Nézzük sorjában!
1. Ajakápoló:
Csak ismételni tudom magam, hiszen nálam ez alapfelszereltség, a fényvédő faktor miatt pedig strandra is használható. Van egy napozós ajakápolóm is, az lemaradt a képről.
2. Paprikaspray:
Bár a strandon kétlem, hogy használnom kellene, azért elfér a táskámban. :)
3. Okmányok:
Szintén állandó darab a táskáimban, bár mostanában a strandoláshoz nem szokott kelleni, maximum a jogsim.
4. Tükör:
Ilyenkor ritkán nézek tükörbe, de előfordul, így ez is helyet kap a táskámban.
5. Zsepi:
Fontos, hogy mindig legyen nálam zsepi, ez a fürdőben sincs másképp.
6. Dezodor:
Fürdőzés után jólesik használni, kicsit felfrissít és illatot ad a hazaútra.
7. Pénztárca:
Ha szeretnénk bejutni a fürdőbe, akkor ez is elengedhetetlen! :)
8. Kézkrém:
Olykor a medencéből kijőve fel kell kicsit frissülni a kezeimnek is, erre remek megoldás ez a kézkrém. Ebben az essence-es tubusban már jócskán fogytán van a krém, eléggé kell erőlködni, ezért lehet ezt otthoni elkenegetősnek el fogom használni, de egyszerűbb egy még teli vagy több anyagot tartalmazó krém a táskába.
9. Naptej:
Egy-két éve használom ezt a Garnier naptejet, nekem nincs vele semmi gondom, talán kicsit lassabban fog meg vele a nap, de legalább nem égek le. Evidens eleme ilyenkor a táskának.
10. Napszemüveg:
Odafele és hazaúton szoktam csak viselni, mivel nem szeretek úgy lebarnulni, hogy rajtam van, ezért mindig viszem a tokot, így ép bőrrel megússza. :)
11. Fésű:
A strandon néha elkél a használata, és mindig van annyi hely a táskáimban, hogy beledobhassam. :)
12. Legyező:
Nem szoktam magammal vinni, de ha vinném, akkor biztos ebben az ezer fokos kánikulában tenném.
13. Fürdőruha és törölköző:
A végére már csak ez a két szintén evidens dolog maradt, hiszen ki az, aki ne vinne fürdőruhát és törölközőt magával, amikor az a célja, hogy egész nap áztassa magát és napozgasson?! :)

Amit most vettem észre, hogy kimaradt, az egy könyv vagy magazin lenne, amit akkor szoktam olvasni, amíg szárítkozom, vagy nem a vízben tartózkodom.
Hogy tetszett a bejegyzés? Ti mit szoktatok ezen kívül vinni magatokkal, amikor strandolni mentek?

2 megjegyzés:

  1. Én strandra fürdőrucit, törcsit, naptejet, kalapot, könyvet és valami fekvő alkalmatosságot viszek, Na meg persze pénztárcát és telefont. Apropó pénztárca, anyunak is olyan pt-t vettünk mint a tied :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) na, ez tök jó!
      kalapom nekem nincs, mert pici a fejem, pedig milyen jól néz ki! :)

      Törlés