2013. október 13., vasárnap

Glamour-napi szerzemények

Mint sokan tudjátok, a hétvégén voltak/vannak a Glamour-napok, amire én is ellátogattam, hiszen van néhány kihagyhatatlan ajánlat, amikkel szerettem volna élni.
Idén anyuval vásároltam, és egy kis részben tesómmal is sikerült találkoznunk, így eredményesen zárult számomra a Glamour.
Na, de nézzük mikre volt most szükségem:
Müller:
Az Essence új Effect Nails díszítői közül a 01 I'm so dreamy, és a 02 Miss Blue Eyes díszítő glittereket vásároltam meg, mert nagyon megtetszettek és terveim lettek velük. :) A Müller 20%-os kuponját használtam fel, ami összevonható az előző vásárlások után kapott 3%-os kedvezményekkel is!
Bioderma:
A Sensibio Light krémet használom mindennapos arckrémnek, és mostanában észrevettem, hogy a szemhéjam hajlamos kiszáradni, ezért kaptam egy Sensibio Eye szemkörnyékápolót is. Nagyon sokáig szoktam használni az arckrémet, és most össze is volt csomagolva, de külön megvéve jár a 25% kedvezmény. Az összecsomagolt akkor jó, ha mindegyik terméket (light arckrém+eye szemkörnyékápoló vagy sensibio h2o micellás arclemosó+mini light arckrém) is használod vagy a családban valaki használja(lásd nálunk).
DM, Rossmann:
A Garnier sminklemosót használom évek óta, nekem bevált, és mivel fogyóban volt, így kellett ez is. Nivea dezodort ezt a fajtát használom hosszú ideje, nekem nagyon tetszik és ugyan még nem lett volna szükséges, de a 25%-os Nivea kupon miatt most megvettük. A Maybelline Color Tattoo-ját a listám harmadik helyére írtam fel, mert nagyon sok jót hallottam már róla, és mikor megláttam az 50%-os kupont, tudtam, hogy most nem hagyhatom ki! Az On and On Bronze árnyalat került hozzám, remélem jó lesz a viszonyunk egymással, eddig nagyon meggyőző volt (tesztert kipróbáltam, nagyon szép pigmentált és alig értem hozzá, mégis tuti, hogy mindkét szemhéjamra elég lett volna belőle, szóval biztosan sokáig elég lesz)! A DM-ben a végösszegi 15%-os kedvezményt is felszámítottuk, így jócskán olcsóbban jött ki minden! :)
Végül az Essence Peel Off alaplakkját a Rossmannban tettem a kosaramba, mert így 349 forintos áron úgy gondoltam kipróbálom, milyen.
Később szerintem megmutatom milyen felvéve, így nehéz elképzelni, hogy is állhat valakin :)
Ezen kívül vásároltunk a Tezenisben, de érthető okokból ezt most nem mutatom meg, illetve a H&M-ben sikerült egy már tavaly kinézett inget (basic) megvásárolni, mert most találtunk belőle méretet!! Ehhez egy jó év kellett, de már az enyém, és büszkén fogom viselni. :)

Én ezeket vásároltam/kaptam a Glamour-napokon! Mentek még ma valahova vagy már sikerült mindent elintézni? :) 

8 megjegyzés:

  1. A Color Tattooból én is ugyanezt az árnyalatot hoztam el most, elsőként. Aztán én is úgy vagyok vele, hogy majd meglátjuk, hogy mi lesz, hogyan szuperál, de eddig nem bizonyította az ellenkezőjét annak a sok jónak, mint amit olvastam róla. Elkiabálni nem akarom, így kivárom a végét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez az árnyalat nagyon szép, sokan kedvelik. :) bízom benne, hogy neked is és nekem is tetszeni fog, és nagyon beválik majd :D

      Törlés
  2. Én is inkább sminkcuccokat vettem! Én most a colortattonak a vörös árnyalatát vettem meg! Ha érdekel itt tudod megnézni: missnobodykitti.blogspot.hu köszi ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez a metallic pomegranate, ugye? ezt is egyre többen veszik meg :)

      Törlés
  3. De jó a color tatto szemhéjpúder!!! És az essence effect nails is tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha szeretnétek, fogok róluk tesztben is írni. remélem mind jól muzsikál majd :D

      Törlés
  4. Én az Essence újdonságait nem is láttam a Müllerben. Amúgy a Color tattoo nekem is ugyanez az árnyalat :) Most vettem én is, meg Zsófinak a Pink goldot szülinapjára. Viszont képzeld, én is ki akartam próbálni a bronz színt (bár láttam persze teszteket róla), de annyira ki volt száradva a DM teszter h szégyen... értem én, hogy a meleg meg a lámpa... de elég gáz... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én a kökiben zavartam le a nagy részét a vásárlásnak, mert ez van legközelebb, és itt a müllerben már kint voltak az új essence termékek egy ideje, viszont még sok helyen, pl. rossmannokban sem nagyon láttam...
      azért az gáz, h a teszter kiszáradt. pf :P

      Törlés