2013. október 9., szerda

HALLOWEEN NAILS: Trick or treat

Nagyon sokat gondolkodtam, hogy Halloweenre milyen manikűrt fogok elkészíteni, míg végül megtaláltam ezt az ötletet! :) Először mást szerettem volna elkészíteni, de rá kellett jönnöm, hogy nem sült volna el jól, mert nem vagyok még olyan ügyes, és a körmeimet sem szeretem (vagy inkább tudom) nagyra növeszteni.
Így végül ezt a cuki ötletet valósítottam meg, mert nagyon megtetszett, hogy ilyen színes.
Még a Manna által hirdetett őszi körömkihívásban is láthattok majd tőlem egy Halloween-i manikűrt, így összesen két ötletet is tudok mutatni Nektek. Remélem tetszenek majd! :)
Ehhez a manikűrhöz néhány elég színes, és nem éppen őszies színt használtam fel, egy élénk lilát, egy rózsaszínt, és egy neon-narancsot. Nekem nagyon tetszik ez a kombináció, kivételesen nem egy komor Halloween-i manikűr született belőle.
 A manikűrhöz használt lakkok:
Essence - 24/7 alaplakk
Flormar Supermatte - M103
Max Factor - Lilac Lace
Barry M - Pink Flamingo
China Glaze - Sun of a Peach
Maybelline Mini Colorama - 23 Dark Chocolate (régi)
Essence Colour&Go - Space Queen (régi)
NYC - Turbo Dry Top Coat
Ez a manikűr szerintem akkor jó választás Halloween-re, ha nem akartok nagyon nehezen elkészíthető manikűrt, vagy nem vágytok a borzasztásra! :)
Hogy tetszik Nektek? Bevállalnátok?

2 megjegyzés: