2013. október 24., csütörtök

NAILS OF THE DAY: Blue on blue on blue

Nos, ahogy a címből is kiderül, ma egy olyan manikűrt hoztam el megmutatni, amiben három kék színt használtam fel. Méghozzá egymáson. :)
Az ötletetre a manikűrös mappámban bukkantam rá, és nagyon megtetszett, mert az egyik lakk, amit felhasználtak hozzá a Lovely Baltic Sand-je volt, amit már igencsak ideje volt kipróbálnom. :)

Tehát, a manikűr:
Talán nem a legszebb manikűröm, de nekem valamiért mégis nagyon tetszik. Nem hibátlan a kivitelezés, de első alkalommal készítettem ilyen manikűrt, a két ecset meg totál különböző vastagságú is volt. Na mindegy, nem mentegetőzöm, ilyen lett. :) Az első képen önmagában látható a manikűr, a másodikon pedig már fedőlakk is került rá. Szerintem nem rontja el a Lovely lakkot sem, bár a sand hatás egyértelműen nem érezhető.
Jelenleg is ezt a manikűrt viselem. :)
Nektek hogy tetszik?

7 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörű!:) Ha megkérdezhetem, milyen kék van 'legalul'?:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) h&m: bella's choice (azt hiszem már nem kapható)

      Törlés
  2. itt használtam a gyűrűsujjon:
    http://leilahercegno.blogspot.hu/2013/07/15-week-nail-challenge-7-het.html

    VálaszTörlés