2013. december 15., vasárnap

A Nailland-nél jártam

A héten kétszer is befutottam az Árkádban található Nailland standhoz, ugyanis volt egy hőn áhított China Glaze lakk, amelyre szerettem volna lecsapni. Azért is éreztem sürgősnek a dolgot, mert már elképzeltem, hogy ezt a lakkot fogom viselni a fa alatt. :)
Amikor csütörtökön munka után arra felé vettem az irányt, sajnos szomorúan kellett távoznom, mivel nem volt egy darab Red-y & Willing lakk sem. Viszont tegnap visszatértem, és volt belőle, így nagyon megörültem ennek a hírnek. Ezért történt meg az is, hogy a Pink of Me kollekció rózsaszín glitteres lakkja is a "kosaramban" landolt. Régóta kerestem ilyen lakkot, de igazán egyik hasonmása sem fogott meg. Ez az I Pink I Can nevet viseli és szerintem ez a lakk egy főnyeremény. És nem mellesleg a mellrák elleni küzdelem kapcsán született a kollekció. Sajnos azt nem tudom, hogy a lakkok árából befolyó összeget vagy ennek egy részét a küzdelem támogatására használják-e fel, de szerintem így van.
A Red-y & Willing nagy álmom volt, igazán csak mostanában tudatosult bennem, hogy egy ehhez nagyon hasonló lakkot tavaly ilyentájt szintén nézegettem már, és az egyik kedvenc lakkom is ilyen "shimmer" finisű, úgyhogy bízom benne, hogy nagyon jóban leszünk. Ráadásul a téli ruhatáramban sok a bordó/lilás bordós felső, úgyhogy ezen a téren sincs gond. ;)

Ó, és megemlíteném, hogy Anna mindkét alkalommal, amikor ott jártam nagyon kedves és segítőkész volt! :)
Nektek megvan valamelyik a fenti lakkok közül? Hamarosan teszttel is készülök róluk (első a Red-y & Willing lesz)! :)

10 megjegyzés:

  1. Hű, hát őket én is elfogadnám :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, jókat választottál :) A csillámos nagyon érdekel, hogy milyen élesben.

    VálaszTörlés
  3. Ezek tényleg nagyon szép lakkok.:)
    Pont illenek a karácsonyfa alá.
    Én még nem döntöttem el milyen lesz a körmöm karácsonykor...pedig már nem sok időm van addig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, és olyan jó, hogy volt a red-y and willing! imádni fogom, már érzem :)

      Törlés
  4. Csodás lakkok, én is haza vinném *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) ezt megértem, alig várom, hogy kipróbálhassam őket!! még nem is bontottam meg őket, azzal is várok az első használatig.

      Törlés