2013. december 19., csütörtök

TESZT: Avon Nail Experts Gel Strength Base Coat

Októberben úgy határoztam, hogy ideje kipróbálnom egy új alaplakkot, a régivel ugyanis észrevettem, hogy ahogy fogyott, sokkal kevésbé volt már tartós felette bármilyen manikűr. Sajnos már előfordult olyan is, hogy másnapra lepattant 1-1 lakk, ami nem kifejezetten tetszett. Így történt, hogy körülnéztem krémmánián, és ez az Avon alaplakk maximális értékeléssel megfogta a tekintetemet, és kíváncsivá tett. Sokan írták, hogy amellett, hogy jó alaplakk, hosszabban tartanak a manikűrök, erősítő hatást is véltek felfedezni.
No, de lássuk én mire jutottam vele!
Már néhány manikűrömben szerepelt is ez az Avon alaplakk, és eddig nagyon elégedett vagyok vele. 12 ml-t tartalmaz a már jól megszokott Avonos üvegcse. Kicsit a kupakja ferdén záródik, de annyi baj legyen. Ezt elnézem neki. :) Az ecset vékony, maga a lakk pedig elég folyékony, így elég kis mennyiség is elégnek bizonyul a körmeim befedésére. Az előző alaplakkom egyébként az Essence 24/7 nevűje volt, ami mindössze 8 ml-t tartalmaz, és viszonylag sokáig elég volt az is, így azt gondolom, hogy ez még jobb választás volt. 
Szerintem gyorsan szárad, nem buborékosodik, úgyhogy tényleg minden szempontból jó kis alaplakk ez. Amit én észrevettem, igazából nem tudom minek tulajdonítható a dolog, de az egyik körmöm valamilyen oknál fogva gyengébb lett, és feltöredezett a réteg rajta. Nem mondom, hogy ezt ez az alaplakk csinálta volna, lehet, hogy a téli időszakban a vitaminbevitelem visszaesett, és ez okozza. Ezt leszámítva, illetve, hogy nem bizonyítható, miért történt így, én elégedett vagyok ezzel az Avon lakkal, és merem ajánlani Nektek. Ha a továbbiakban sem tudom megszüntetni, több vitamin és erősítés mellett a problémát, akkor elgondolkozok az alaplakkon. Erről fogok jelezni még, de remélem nem ő a ludas. :)
A 12 ml-es lakkot leginkább akciós áron éri meg megvásárolni, így akár 800 forint körüli összegért is hozzá juthatunk!

Nektek megvan ez az alaplakk? Tervezitek a megvételét?

6 megjegyzés:

  1. Én is pont ezt az alaplakkot használom éppen november óta :) Szerintem is nagyon jó alaplakk, jobban bevált mint az Essence és a Manhattan alaplakkja.

    VálaszTörlés
  2. Én most egy Moyrát használok, de kezdek elégedetlen lenni vele, így épp azon gondolkozom, hogy visszaváltok az Essence 24/7-re.

    VálaszTörlés
  3. Kb. fél éve használom ezt az alaplakkot és azóta nem repednek, nem töredeznek a körmeim, a sötét színű lakkok nem színezik el a körmöm. Egy bajom van csak vele, hogy sűrűsödik, de egy kis lakkhígítóval ezen is segítettem :)

    VálaszTörlés
  4. Hmm..azt hiszem ideje megrendelnem nekem is :)

    VálaszTörlés
  5. Mióta megjelent a katalógusban, azóta ezt használom, és lassan meg kell vennem a harmadik üveggel is. Egyenesen imádom. A legeslegjobb alaplakk, és idáig még nem találkoztam olyannal, ami felülmúlta volna ezt! :)

    VálaszTörlés
  6. köszönöm a kommenteket, örülök, hogy Nektek is tetszik ez az alaplakk! :)

    VálaszTörlés