2013. december 18., szerda

TESZT: Avon Skin So Soft Csillámló Testápoló

Mára egy Avon testápoló tesztjével készültem, ami nemrég jelent meg a katalógusban. Ez a Skin So Soft termékcsalád csillámló testápolója. Téliesebb a csomagolása, és az aranyló szemcsékre a minta is felhívja a figyelmünket. Ennek ellenére a leírásban erre nem utal semmi, ami miatt kicsit meg is ijedtem, hogy akkor most egy szimpla arany szemcse mentes testápolót vettem meg? De nem. :)
Ez az első csillámló testápolóm, így lehet nem leszek tökéletesen profi a leírásában, de igyekszem. Nálam nagyon fontos szempont egy testápolónál a hidratálás, a gyors felszívódás, kellemes illat, és, hogy azt kapjam, amit elvárok.
A testápoló állaga nem olyan nehéz, inkább könnyed, az illata valóban kellemes, bár nem ilyenre számítottam. Valamiért most mindenhez a vanília illatát képzelem el, nem tudom miért, így ez a kicsit parfümös illat elsőre nem igazán fogott meg. Viszont az aranyló csillámok megvannak benne, és hozzá lehet szokni az illatához is. Nem túl erőteljes, így aztán hamar már nem érzem magamon. Elég sok arany szemcsét tartalmaz, amik igazán lámpafénynél, és közelről érvényesülnek. Nem lesz az egész bőr egy merő fényesség a használatát követően, inkább diszkréten van jelen az arany szemcse. 
A hidratálóhatással is elégedett vagyok, bár értelemszerűen ez inkább egy esztétikai/alkalmi testápoló, mint egy mindennapos használatra kifejlesztett darab. Ami még érdekessége a testápolónak, hogy én még másnap este fürdés után is láttam magamon néhány aranyló szemcsét. :)

Szerintem nem rossz első csillámos testápolónak, de valószínűleg gyakrabban fogom használni a nyári időszakban, hiszen ilyenkor nem igazán lehet látni a hatást, és kíváncsivá tett, hogy éles napfényben mennyiben lehet más a hatása. A 200 ml-t 819 forintért vásároltam, az utolsó katalógusban 849 forintért kapható. :)

Mit gondoltok róla? Van csillámló testápolótok?

3 megjegyzés:

  1. Annak idején ennek a sima változatát használtam, annyira szerettem hogy nagyjából egy évre fel is tankoltam belőle. Amióta blogolok azóta megváltozott az ízlésem, de mindig szívesen gondolok vissza a SSS testápolókra. A kétfázisú olajuk verhetetlen a mai napig, csak kár, hogy már nem árulják:(

    VálaszTörlés
  2. Nekem Dove csillámos testápolóm volt. Emlékeszem pont Svájcban voltunk, és kölcsön adtam a lányoknak( akkor még nem figyeltem fel r á, hogy csillámos). Pár óra múlva a minibuszban minden csillogott és nem tudtuk miért. Nagyot nevettünk mikor kiderült,hogy a Dove a hibás :)). Örök élmény. Szerettem azt a testápolót, jól hidratált, és az illata is isteni volt.

    VálaszTörlés
  3. jó volt olvasni a Ti tapasztalataitokat is! :) köszi, h megírtátok :)

    VálaszTörlés