2013. december 23., hétfő

TESZT: Balea fekete áfonyás kézkrém

Kézkrémekről már egy ideje nem írtam tesztet, aminek az az egyszerű oka volt, hogy a meglévőket fogyasztgattam. Az elmúlt hónapokban el is fogyott három, így maradt összesen kettő. Ekkor jött a mikulás, aki nagyon szerethet engem, mert meglepett a már régóta keresett Balea áfonyás kézkrémmel.

Azt hiszem augusztusban jelent meg a dm katalógusában, amikor még megelégedtem azzal a válasszal, hogy hamarosan lesz. Aztán csak mentem és mentem a dm-ekbe, és sehol sem volt. Egy helyen láttam hűlt helyét, és mint kiderült, augusztustól decemberig meg sem érkezett. Aztán a mikuli gondolta, hogy én ennek mennyire örülnék, így meglepett vele. Azt hiszem, nem is kell mondanom, hogy jó meglepetés volt!
Ebből az áfonyás termékcsaládból egyébként a tusfürdőt és a folyékony szappant is használom, még van hajsamponjuk (ami nem érdekel), és testvajuk is. Ha kíváncsiak vagytok a többi, általam használt termékre is, akkor írjatok bátran, én pedig igyekszem elkészíteni a bejegyzéseket. :)
Tehát a kézkrém 300 ml-es kiszerelésben érkezik, ami oltári sok, de olyan jó, mert limitált kiadásról van szó, így mire elfogyna a normál mennyiség, már nem valószínű, hogy kapnánk belőle. Így viszont jó hosszú ideig élvezhetjük a krém illatát és hidratáló hatását is. Szerintem nagyon jól hidratál, télen tökéletes választás lehet. Hamar felszívódik, és viszonylag sokáig érezhető az illata is! Az illata szerintem nem túl mű jellegű, bár nyilvánvalóan nem is teljesen természetes hatású. Ennek ellenére szerintem nagyon kellemes illata van, én egyszerűen imádom! Maga a kézkrém "lotion", vagyis nem annyira krémes, sűrű az állaga, de ez nem befolyásolja a hidratáló hatását. Nagyon praktikusnak tartom, hogy pont úgy adagolható, akár a folyékony szappan, és el is lehet zárni, ha mondjuk utaztatjuk. A csomagolás is imádnivaló, amelyen a kék és zöld színek játsszák a főszerepet!

Szerintem ezt a terméket minden áfonya fanatikusnak meg kell szereznie, illetve azoknak is ajánlom, akik egy jól felszívódó, kellemes illatú, jól hidratáló kézkrémet szeretnének (akár az irodába, akár otthonra)!
Kinek van meg ez a kézkrém, és ki tervezi megvenni?

4 megjegyzés:

  1. Nekem a testápoló várja, hogy sorra kerüljön. Remélem, az is annyira jó lesz, mint a kézkrém :-)

    VálaszTörlés
  2. kíváncsian várom, mit írsz róla. lehet még azt is beszerzem majd. :)

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem megnézem majd ha a dm fele járok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) rendben, remélem neked is tetszeni fog!

      Törlés