2013. december 17., kedd

Blogtalis szerzemények

A december 7.-én tartott blogos találkozón lehetőségem volt egy kis csereberén is részt venni, így néhány nem kihasznált dolgot mások által nem kihasznált sminkdolgokra, illetve lakkokra lehetett cserélni. Ezt az alkalmat én is kihasználtam, így került hozzám néhány körömlakk.
Katy még egy meglepetés Aden zsákbamacska lakkal is meglepett, amit innen is köszönök! :) Szóval ezeket zsákmányoltam:
Rose Nails lakk 041-es rózsaszín színben, olyan ciklámenes, vagy nem is tudom milyen, de ezt a kép nem igazán adja vissza. Ha tesztet is olvasnátok róla, akkor majd igyekszem jobban elkapni a színét! :) Astor Fashion Studio lakkok, a lila a 254-es Classic Chic Violet, a zöld pedig Mikado 136-os. (ezeket találtam rajta) Az Aden lakkról fogalmam sincs vajon milyen számot/nevet visel, mert nincs rajta sehol. :/ A Crystal Nails lakk pedig a 61-es szín, ami egy bornzos, picit narancsos beütésű árnyalat. Egyik márkától sincs még lakkom, így ez remek alkalom, hogy kipróbáljam őket.
Ezen kívül még egy Essence Breaking Dawn szemhéjtust hoztam el, amit tesómnak szántam, és remélem tetszik neki, illetve ki fogja próbálni! Ez már nincs is nálam, így a képen nem szerepel.

Melyikről érdekelne Titeket teszt is?

9 megjegyzés:

  1. Én kíváncsi lennék a ciklámen lakk tesztjére, na meg az Adenére is :-)

    VálaszTörlés
  2. Én is kíváncsi vagyok Neked hogy fog tetszeni a Crytal nails lakk, meg az Astor lila :) A CN lakkot még nem használtam, azt hiszem egy műköröm darabon néztem meg csak a színét :D

    VálaszTörlés
  3. A CN lakk engem nagyon érdekelne :]

    VálaszTörlés
  4. köszönöm, hogy jeleztétek! amint tudom, készítem a képeket és a posztokat! :)

    VálaszTörlés
  5. Az Astor és a CN lakkok nagyon érdekelnek :)

    VálaszTörlés
  6. rendben. meglátom, mikor lesz kedvem használni is őket, valószínűleg ezek a színek most nem fognak elő kerülni, legalábbis nagy részük nem éppen téli, úgyh majd amikor jön, akkor írok róluk.

    VálaszTörlés