2013. december 30., hétfő

TESZT: China Glaze Red-y & Willing körömlakk

Mára egy China Glaze lakkot hoztam tesztelésre, méghozzá a Red-y & Willing-et. Ez egy gyönyörű shimmer finisű lakk, akárcsak az egyik nagy kedvencem, ami a krém finisű lakkoktól eltérően sok mini csillámot tartalmaz. Gyönyörű bordós árnyalatról van szó, amelyet valóban öröm viselni. Nagyon elegáns is tud lenni, ugyanakkor nőies, de a sportosabb outfitekhez is kiváló választás lehet. Na, de beszéljünk a lakkról még többet! :)
A China Glaze lakkokra jellemzően ez is harang alakú üvegben kapható, és ősszel jelent meg az Autumn Nights kollekcióban. Az üveg 14 ml-t tartalmaz, a lakk nevét pedig az alján találjuk meg, egy matricán. A kupak fekete színű, matt műanyag, ami így nem gyűjti az ujjlenyomatokat és így nem is csúszik meg az ujjunk rajta, miközben lakkozunk! Az ecsete vékony, és hosszú, nagyon jól felveszi a körömlakkot.
Már az első ecsethúzásnál nagyon örültem, hiszen majdnem azt lehet mondani, hogy már egy rétegben is fed, ám néhol nem volt tökéletes a fedés, ezért egy második réteget is alkalmaztam. Lámpafénynél pedig egészen egyszerűen egyértelmű karácsonyi hangulat jött rám! Ettől függetlenül nem érzem úgy, hogy ehhez a lakkhoz csak a karácsonyt tudnám kötni, hiszen fantasztikus a színe és annyira must-have darab, hogy vétek lenne leragadni egy asszociációnál. Mint már mondtam, nagyon nőies szín és szerintem kihagyhatatlan, örök darab!
Tartósságát tekintve sincs okom panaszra, lakkozás utáni 3. napon mostam le, mert néhány körmömön pattogni kezdett, de a legtöbb helyen egyenletesen kopott csak meg. A Nailland standjánál vagy a webshopon keresztül juthattok hozzá 1.490 forintos áron. Néha készlethiányos ez a szín, de amennyiben nagyon tetszik, úgy érdemes addig járni utána, amíg be nem szerzitek! :)

Tetszik Nektek ez a lakk? Megvennétek?

4 megjegyzés:

  1. Neked is klasszul áll: ) Tartósságra se egy rossz darab, én nem kezdtem el várni a kopást más lakk miatt: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! én kivártam, mert gyönyörködni szerettem volna benne, amíg csak lehet :)

      Törlés