2013. december 5., csütörtök

TESZT: China Glaze Sun of a Peach körömlakk

November elején már láthattátok az első China Glaze lakkomat akcióban, most viszont a kialakult véleményemet olvashatjátok erről a lakkról. A Sun of a Peach egy igen sokak által kedvelt, egészen neonos barack színű lakk. A neve így nagyon találó szerintem, nekem legalábbis ezért is nagyon tetszik. A lakkot Erzsitől vásároltam, akivel nagyon jó volt végre személyesen találkozni! :)
Maga az üveg 14 ml lakkot tartalmaz alapesetben (én már úgy vettem, hogy nem volt teli, de a véleményemet ez nyilván nem befolyásolja), és egy nagyon érdekes kör alakú kis üvegről van szó. Tárolás szempontjából sincs kivetnivalóm, hiszen ha a dobozomba belepillantok, egyből megtalálom. A harang alakú üvegcse kupakját ellátták a China Glaze logójával, így felülnézetből szintén könnyű a dolgunk. :) A nevét az üveg alján, matrica formájában találjuk meg.
Az ecset vékony, hosszú, ami emiatt mintha kicsit nehezebben venné fel a lakkot. Ezért nálam 3 réteg kellett belőle. Nem kifejezetten szeretem a 2 rétegnél többet igénylő körömlakkokat, de ennek a lakknak valahogy meg lehet bocsátani ezt, mert a színe viszont pont olyan, amilyennek swatchok alapján vártam. 

A három réteg használata miatt látszik egy kis tökéletlenség a középső ujjon.
Amit még tudni kell erről a körömlakkról az nem más, mint hogy egy félmatt finissel rendelkezik, amit könnyen átbillenthetünk egyik vagy másik irányba, de akár hagyhatjuk úgy is, ahogyan megszárad. :) Még nem tudom milyen mattra vagy félmattra száradva, de tavasszal kiderítem ezt is. ;) (A képeken én fedőlakkot használtam, így fényesre száradt.)
Összességében szerintem nem rossz vétel, mert különleges színe van, amihez hasonlót még nem láttam, ugyanakkor nem fed igazán jól. Tartósságra nincs panaszom, így ha szerintetek megér egy kis szenvedést, mire tökéletes fedést értek el vele, akkor merem ajánlani. A Nailland-nél 1.490 forintért lehet a tiétek ez a 14 ml-es csoda.

Mit gondoltok a lakkról?

4 megjegyzés:

  1. Ha van jól fedő fehér lakkod, próbáld meg arra kenve! A gyengébben fedő neonos lakoknál be szokott válni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi a tippet! :) meg fogom próbálni

      Törlés
  2. i used this all summer. amazing color!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. it's a lovely colour and great for summer! :) i understand your love towards this nail polish :D

      Törlés