2013. december 11., szerda

Egy kis helyzetjelentés

Mint azt észrevehettétek, a héten eléggé elmaradtak a bejegyzések, és nem igazán vagyok a helyzet magaslatán, ami a blogot illeti. Viszont a hétvégén készülök képekkel, illetve ezeket a megfelelő bejegyzésekbe illesztem, és hamarosan olvashatjátok is őket. Egy kis személyes bejegyzést írtam mára, arról, hogy mi az oka a hallgatásomnak, illetve egy kis beszámolót olvashattok ma a jelenlegi történésekről.
Forrás
A múlt héten kaptam egy telefonhívást, amiben munka lehetőséget kaptam, és boldogan elvállaltam, hiszen egy ilyen lehetőségre már egy jó ideje vártam. Ha olvastátok a blogot vasárnap, illetve a Pozitív percek #10-es bejegyzést, akkor erről már értesülhettetek, mégis gondoltam, hogy megemlítem itt is. Heti 35 órában dolgozom majd a következő néhány hónapban, így mire hazaérek, már nincsenek jó fényviszonyok (na igen, már átérzem a helyzetet), és a lakásban a fényviszonyok kicsit érdekesebbek, így lakkozni is nehezebben megy, de azért megoldható.
Forrás
Szombaton voltam az Árkádban blogtalálkozón is, amit Katy rendezett, és én örömmel elmentem rá. Nagyon örülök, hogy sokan voltunk és sok új emberrel ismerkedhettem meg, és így a blogjukat is megtaláltam! :) A hangulat nagyon jó volt végig, sokat nevettem és mosolyogtam. A Nailland volt a fő célja a társaságunknak, én viszont nem találtam a hőn áhított China Glaze lakkból, amit azóta sem kaptam, de nagyon remélem, hogy hamar nagyon hamar lesz!! Mert KELL és PONT. :) Ettől függetlenül a blogtali nekem nagyon tetszett, még egy kis csere-bere parti is volt, amin ugyan már nem tudtam hosszasan maradni, azért még 1-2 lakkot zsákmányoltam. :) Ezekről képet majd a hétvégén tudok mutatni. Remélem, hogy lesz folytatása is ennek a találkozónak és személy szerint örülök, hogy ott voltam és köszi csajok! :D

Hamarosan ígérem, hogy lesznek bejegyzések ismét, de még bele kell szoknom a munkába és meg kell teremtenem a napi rutint. :)

4 megjegyzés:

  1. olyan bögrém van :)) praktikerben lehet venni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg? tök jó! kikben is láttam a múltkor ilyesmit. :)

      Törlés
  2. Nagyon örülök, hogy ott voltál velünk! A legközelebbire is várunk. A csajok má január-februárt emlegetnek, de nálam a március van betervezve, hátha akkor megúszom majd a MÁV-os izgalmakat. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) értem. én a hétvégi blogtalit preferálom még februárban is, márciusban már elvileg mindegy. január-februárra mondanak nagy havazásokat :/

      Törlés