2013. december 31., kedd

Goodbye 2013!

Azt hiszem most nem készítek havi bontású év összefoglaló bejegyzést, viszont egy nem túl hosszú posztban mindenképpen szerettem volna írni néhány dolgot a 2013-as évemről. Azt hiszem elég sok dolgon keresztül mentem idén, ezek között voltak negatív dolgok is, de akadtak pozitívumok is.
Mindenképpen pozitív dologként éltem meg, hogy az idei évben két blogos találkozóra is eljutottam, és megismerhettem új embereket, akik közül volt, akinek a blogját már ismertem, de volt olyan is, akiére csak így akadtam rá. Nagyon jól éreztem magam mindkét alkalommal, és remélem, hogy ilyen lehetőségem 2014-ben is sok lesz. :)
Forrás
Idén komolyabban elkezdtem edzeni, és tényleg jó érzés azt mondani, hogy nem adtam fel, bár voltak nehézségeim, néha rossz napjaim, amikor nem volt semmi kedvem az egészhez... De kitartottam az elhatározásom mellett, és ez nagyon jó érzés. Jövőre is szeretném folytatni, mert úgy érzem, hogy ez valóban jó hatással van rám. 
Jelenleg dolgozom is, ami február közepéig biztosan így is marad, utána pedig új félév kezdődik a suliban, ami úgy néz ki, mozgalmasabb lesz, mint az előzőek voltak. Ennek azért örülök, mert így talán kevesebb időm jut olyan dolgokon rágódni, amiken csak akkor szoktunk, ha túl sok időnk van. Szeretném a pozitív dolgokat látni, és inkább ezeket elraktározni, mint a negatívumokat. Habár tudom, hogy ott vannak ezek is, és nem is próbálok úgy tenni, mintha nem lennének, azért tovább kell lépnem.
Köszönöm a barátoknak, ismerősöknek, családtagoknak, hogy mellettem voltak, és támogattak a terveimben és tényleg nem hagyták, hogy eluralkodjon rajtam a rosszkedv, a bánat, hanem igenis biztattak és olykor megpróbáltak felvidítani is! Ezek a dolgok sokat jelentenek nekem, és jó érzés tudni, hogy ezekre az emberekre mindig számíthatok.

Sajnos történtek rossz dolgok is velem idén, de bízom benne, hogy a következő év pozitív meglepetéseket tartogat számomra! :)
Kívánok minden kedves olvasómnak, ide tévedőnek nagyon boldog új évet és kívánom, hogy minden, amit szeretnétek, hogy teljesüljön jövőre, meg is történjen! :)

16 megjegyzés:

  1. Boldogságos új évet neked! :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Lilla, tudom, hogy 2014 nagyon jó éved lesz^^Kívánom a legjobbakat, és Boldog Új Évet Neked! Örülök, hogy megismertelek, várom a következő talit :) Puszi

    VálaszTörlés
  3. Lilla!
    Nagyon boldog új évet kívánok neked, remélem megtalálod azt a H&M-es lakkot! :) Puszi

    VálaszTörlés
  4. Boldog új évet! Kívánom, hogy teljesüljön minden álmod és vágyad a jövő évben! :)

    VálaszTörlés
  5. Boldog új évet Lilla! Kívánom, hogy legyen sikerekben gazdag a következő éved! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) viszont kívánom neked is (és itt mindenkinek viszont kívánom, akinek még nem írtam volna)! :)

      Törlés
  6. Boldog új évet Neked is! :)) Az idei nekem sem a kedvenc évem, de reméljük 2014 sokkal-sokkal jobb lesz! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) igen, bízom benne :)

      Törlés
  7. Boldog új évet Neked is! Remélem, jövőre ismét találkozhatunk majd :-)

    VálaszTörlés
  8. Sikerekben gazdag boldog új évet kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm és viszont kívánom! :)

      Törlés