2013. december 29., vasárnap

Karácsonyi ajándékok 2013

Az előző karácsony kapcsán is készült egy ilyen bejegyzés, amiben összefoglaltam, hogy mit kaptam a szeretteimtől. Ezért aztán idén is megmutatom az ajándékokat, és amiről szeretnétek majd külön bejegyzésben is olvasni, azt kommentben várom jelezni! :)
Azt előre leszögezném, hogy idén is minden telitalálat, de ez mindig igaz nálam, bárkitől, bármikor kapok ajándékot, arról ez elmondható. Talán egyszerűen csak ismernek már annyira, hogy tudják, minek örülnék igazán! :)
Az Avonból a Winter Cocoon tusfürdőt (szantálfa és vanília illatú), és a Naturals család vaníliás kézkrémét kaptam meg, amiket már ki is próbáltam, és nagyon jók! :) A bagoly Angliából van, és ez funkcióját tekintve egy hűtőmágnes lesz. Összesen két db mágnes árválkodik a hűtőmön, mióta külön költöztünk tesómmal, szóval remélem ez a cuki bagoly fel fogja dobni a hangulatot! A China Glaze lakk pedig nagyon szép, a Seduce Me nevet viseli, és a Max Factor Burgundy Crush-hoz hasonlít nagyon!! :)
Ez a H&M körömlakk nagy utat tett meg, hogy nálam állapodjon meg. Hollandiából vettem meg Marcsin keresztül, és sokat vártam rá, de a nyáron nagyon fogom szeretni ezt az intenzív kéket, és itthon nem láttam az ősszel a design váltás után. Ez egyébként a Blue My Mind lakk, olvashattátok, hogy ezt még nagyon szeretném. Szóval ez magamtól van.
Néhány konyhai kiegészítőt is kaptam, például ezt a cuki virágos, épületes tálcát, amin nagyon jó lesz majd sütiket elhelyezni, vagy melegszendókat tartani rajta, amíg el nem fogy természetesen! :) Az a falapát is kiváló lesz a konyhába, ugyanis én nagyon szeretek sütni-főzni, a munkahelyre is mindig saját készítésű ebédet viszek magammal.
A harisnyát nővéreméktől kaptam, nagyon jó anyaga van és nagyon jó meleg is. A mintája pedig extra cuki! :)
Édesség-részleg! :) A kedvenc Rossmann-os fehércsokim, áfonyadarabokkal. Egy doboz epres sajttortás teát is kaptam, ezt még nem mertem kipróbálni, de az illata isteni! :) És Toblerone fehér csokis!!
Ezeket az apróságokat mamáméktól kaptam. Az a kimérő nagyon praktikus, rizs, liszt, cukor mérhető benne és az itthon nem használt fl. oz mértékegység található a másik oldalán. És egy kis bonbont is kaptam tőlük.
Ezt a baglyos plédet anyáéktól kaptam, mint kiderült, már augusztus óta várt engem. :) Nagyon jó anyaga van, tuti ez lesz az első számú kedvencem! 
New York-os naptár idén is! Egyszer muszáj lesz eljutnom! És egy Michael Bublé cd!! Nagyon kíváncsi vagyok a naptárra, a hátulján látható képek nagyon tetszenek! A cd pedig igazi karácsonyi hangulatú, készülődéshez is remek! :)

Kaptam anyáéktól két kerámia bevonatos edényt is, egy lábast és egy serpenyőt! Ezek annyira jó találmányok, sokkal könnyebb ezekkel dolgozni, arról nem is beszélve, hogy kevesebb olajat igényelnek, könnyű őket tisztítani és finomabb lesz benne minden! :)
Egy asztali naptár és egy határidőnapló is gazdára lelt nálam, cukorka színekben. :) Nagyon kis cukik, az asztali naptárnak az irodában lesz a helye, a határidőnapló pedig megy a táskába. :) Lilla színek :D

Végül, de nem utolsó sorban, anyuék megleptek két pulóverrel is, amiket elsőként kaptam meg az ajándékozáskor, mivel ezekről tudtam. 22-én bementünk a Tesco-ba, és láttuk, hogy a pulóverek le vannak árazva, és amúgy is csak egy kötött pulcsim volt. Mindkettő nagyon jól állt rajtam, és nagyon jó áron is voltak, így megkaptam őket. :)
Forrás
Ezen kívül egy parfümöt is rendeltem mamáméktól kapott pénzből, ami a legnagyobb kedvenc illatom, viszont azt gyanítom, hogy lehet kivonják a forgalomból, ugyanis sok helyen megtaláltam, de nem elérhető jelzéssel. A képtől eltérően én a 60 ml-es kiszerelést rendeltem meg. :)

Röviden ezeket kaptam idén karácsonyra, és nagyon jól eltalálta mindenki, hogy minek tudnék örülni igazán! :) Úgy érzem, hogy jó hangulatban telt nálunk a karácsony, és örülök, hogy végre itthon tudtam tölteni egy kis időt azokkal, akiket és akik szeretnek.
Nálatok hogy telt az ünnep? Miket kaptatok?

17 megjegyzés:

  1. Az a virágos tálca annyira szép! Szeretem az ilyen virágos dolgokat, szinte mindig jól lehet őket passzintani valamihez. Most elképzeltem, hogy azért eszi meg az ember a melegszendókat és a sütiket, hogy lássa a tálca alját! :D
    Toblerone-t pedig olyan régen ettem, lesd csak meg, hogy megvan-e még! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon szép minden! bizony, lehet, hogy azért igyekszünk elfogyasztani a rajta lévő ételt, hogy láthassuk pompájában :)
      hehe, a toblerone-m még a bőröndömben csücsül :P

      Törlés
  2. Válaszok
    1. köszi! :) biztosan nagyon jó lehettem idén :)

      Törlés
  3. Nagyon jóó minden :) azt a winter cocoont nagyon nézegettem én is de végül nem vettem meg. Vaníliásban pedig olyan arcradírom van mint amilyen kézkrémet kaptál, nagyon szuper illatú! Boldog Karácsonyt, utólag is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen :) köszönöm, viszont kívánom nektek is!!

      Törlés
  4. Juj nagyon klassz ajándékok *-* várom a teszteket: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendben, érkezem majd velük hamarosan :)

      Törlés
  5. Nagyon jó ajándékokat kaptam. A kerámiabevonatú edényeket szeretem én is, habár még nem főzök rendszeresen, de tényleg sokkal jobb benne főzni és elmosni is.
    Meg a baglyos pléd is nagyon cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) biztosan te is jó ajándékokat kaptál! :)

      Törlés
  6. Szuper ajándékok, jó dolog, hogy ennyire figyelnek arra, hogy mire vágysz. A baglyos pléd a kedvencem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszi! az nekem is az egyik kedvencem, de olyan abszolút kedvencet nem is akarnék választani, mindegyik ajándékom nagyon tetszik :)

      Törlés
  7. Nagyon jó kis ajándékokat kaptál, és szerintem tök jó, hogy azért arra is gondoltak, hogy praktikus legyen :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) igen, idén ez is fontos szempont volt :)

      Törlés
  8. Szupi ajándékokat kaptál. :) Én is kaptam konyvhai "kütyüket". Már fel is avattam őket. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a muffinformákra gondolsz? a kis szilikonosokra? volt már vele posztod. nagyon cukik :D

      Törlés