2013. december 26., csütörtök

Karácsonyom képekben

A mai bejegyzésben kis betekintést engedek az idei karácsonyomba, bár az előző évekhez képest idén nem született annyi fénykép... Ettől függetlenül a menüről mindig készítek fotót, és a karácsonyfánkat is megmutatom ma, plusz egy rövid outfit is lesz a poszt végén.



A már jól megszokott tonhalkrémes csirkemell és kukorica saláta volt a vacsora, ami idén is nagyon jól sikerült, még másnap este is azt ettük! :)
A karácsonyfát már évek óta nővéremmel ketten szoktuk feldíszíteni, ami szerintem ismét jól sikerült. A munkamegosztás megvan, hiszen mi díszítjük fel, de a leszedésében már nem tudunk közreműködni.
Végül, de nem utolsó sorban, ezt a szettet viseltem idén a vacsora és az ajándékozás során. A körmeimen 3 napig volt fent a China Glaze Red-y & Willing lakkja és egy álom volt! :)
A tonhalkrémes csirkemellre visszatérve, a receptet itt olvashatjátok el!
Hamarosan külön bejegyzésben láthatjátok majd, hogy idén miket kaptam karácsonyra!

Nálatok hogy telt a nap?

8 megjegyzés:

  1. Nyámii, imádom a kukorica salátát.Azt hiszem én Szilveszterre fogok készíteni.
    Nagyon szép fa, és nagyon jól nézel ki! :)

    VálaszTörlés
  2. De szép a szoknyád! És a bordó felső és nagyon jó hozzá, na meg a nyaklánc! :)
    Olyan kis cuki duci az a karácsonyfa :):)

    VálaszTörlés
  3. Milyen bájos kis fátok van! Szilveszterre én is megcsinálom ezt a tonhalas csirkét, ezt fogom majd vinni a baráti összejövetelre! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :)
      örülök neki, remélem ízleni fog! :)

      Törlés