2013. december 16., hétfő

NAILS OF THE DAY: Days of Ruby Romance

A múlt héten viseltem ezt a manikűrt, két napig, ugyanis nálam a munkában nincs tiltva, hogy olyan manikűrt viseljünk, amilyenhez kedvünk van. Nem dolgozom ügyfelekkel, hanem irodában ülök, így aztán nem is zavarhat senkit, maximum a főnököt és a munkatársakat, akik viszont nem panaszkodtak arra, hogy nem tetszik nekik a körmöm. :)
Sajnos csak lámpafénynél készült képpel tudok szolgálni róla, mivel már alapból is este lakkoztam, és sok fény nem volt se reggel, se amikor hazaértem munkából. De szerintem a színt és az érzést kellőképpen átadja a kép! :) És a kis mini rénszarvas figurám is befigyel ott alul! :D
A manikűrhöz mindössze két lakkot használtam, a Max Factor Ruby Fruit nevű nagyon sötét bordó lakkot, és az Essence Time For Romance lakkot fedőként. Nagyon tetszett, bár kicsit rózsaszínesebb az Essence lakk, de mégis mindig azt figyeltem, hogyan csillan meg rajta a fény. :)

Hogy tetszik Nektek a manikűr?

14 megjegyzés:

  1. Szerintem szuper párosítás, jó is a kis kontraszt a két lakk között. Egyébként hogy tetszik a munkahely? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eddig jól megy a munka, kicsit monoton, egész nap ugyanazt csinálom, de vannak online tananyagok, amiket meg kell csinálnom, most azokkal dobom fel kicsit a hangulatot. :) mindenesetre, én eddig jól érzem magam.

      Törlés
    2. De jó, ennek örülök, mert nehéz mostanság jó munkahelyre bejutni :-)

      Törlés