2013. december 8., vasárnap

Pozitív percek #10

Ismét eltelt egy hét, én pedig újra jelentkezem a pozitív percek rovattal! :)
Lássuk, mik okoztak örömet nekem a héten!
♥ blogtali az Árkádban ♥ munka lehetőség ♥ néhány kellék beszerezve a DIY projekthez ♥ mikulás-ajándékok ♥ szállítmány otthonról ♥ meglepetések ♥ áfonyás kézkrém ♥ új embereket megismerni ♥ minden karácsonyi és szülinapi ajándék beszerezve ♥ 

Ti hogy álltok az ajándékok beszerzésével?
(A képen a miku-csomagomat láthatjátok, ezen kívül még egy Tibi mikulás csoki is az ajándékom.)

12 megjegyzés:

  1. Én még nem szereztem be mindenki ajándékát, leginkább még csak ajándék-töredékek vannak. Egyedül párom ajándéka van meg teljesen, aminek az egyik részét már augusztusban (!) megvettem :) Nagyon ügyes vagy, hogy Te már mindenki ajándékát beszerezted :) És gratulálok a munkalehetőséghez is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) szeretek időben bevásárolni mindenkinek, onnan már csak az a jó érzés van, hogy megvan minden és remélem mindenkinek tetszik majd, amit kap :)

      Törlés
  2. Nagyon jó volt találkozni! :) Az ajándékokból még leginkább csak töredékek és ötletek vannak, bár a többségét Dáviddal együtt fogjuk beszerezni, úgyhogy csak részleges a felelősségem :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, én is örülök, hogy megismerhettelek Titeket! :)

      Törlés
  3. Annyira örülök, hogy a blogtali Neked is kedvenc lett! Örülök, hogy megismerhettelek, és remélem, máskor is lesz még ilyen. A kabátod pedig csodaszép :-)

    Az ajándékok pedig már megvannak, csak össze kell pakolgatnom őket csomagokba :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyértelműen! :) örülök, hogy találkoztunk, mindenki szimpatikus is volt! :D
      köszii :)
      nekem is csak a csomagolás van vissza :)

      Törlés
  4. Örülök, hogy megismertelek :) Sokkal jobb mivel már elég régóta követem a blogod :) Remélem máskor is tudunk találkozni és még többet beszélgetni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is örülök, hogy megismertelek, nem is gondoltam volna, milyen szókimondó és humoros vagy, de tetszik! :)

      Törlés
    2. :D Köszönöm, hát sajnos ami a szívemen az a számon, bár már szerencsére ha úgy van sikerül befogni :D Örülök, ha meg tudtalak Téged is nevettetni :) Remélem nemsokára megint találkozunk :) Már csak a jó sok röhögés miatt is :D

      Törlés
    3. igen :) én is bízom benne, h hamarosan újra találkozunk!

      Törlés
  5. De ügyi vagy ajándékok terén én mindig az utolsó pillanatra hagyom, 23.-án olyan vagyok mint egy mérgezett egér:D Remélem lesz beszámoló a blogtaliról!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D köszönöm! beszámoló lehet lesz, de most az időgondomat kellene megszüntetnem, és akkor lesznek bejegyzések. egy személyessel szeretném kezdeni.

      Törlés