2013. december 15., vasárnap

Pozitív percek #11

Ma ismét vasárnap, ami azt jelenti, hogy újabb pozitív élményekről olvashattok ebben a rövidke posztban! :)
♥ első hét a munkában ♥ fotózás ♥ jól megy a munka ♥ kiolvastam egy könyvet ♥ Nailland zsákmány ♥ megkaptam a szabadnapot 23.-ára ♥ minden nap fincsi ebédet tudtam vinni magammal ♥ fincsi, tejszínhabos, dekor gyöngyös forró kakaó ♥ anyáék egy gyors látogatást tettek nálam ♥ kezdem érezni az ünnep közeledtét ♥ anyáéknak is ízlett a linzerem 

Nos, ennyi jó dolog történt velem a héten, és bízom benne, hogy a következő bejegyzésben is könnyen fel fogok tudni sorolni legalább 10 pozitív dolgot!
Ti szoktátok kényeztetni magatokat valamivel egy jó hosszú hét után?

6 megjegyzés:

  1. A kakaóról készült kép gyilkos így vacsoratájt... Az ünnep közeledtét amúgy végre én is igazán érzem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úgy látszik, ma ilyen gyilkos képekkel készültem :)

      Törlés
  2. Mindig elmosolyodtam ezeken a posztokon! :)

    VálaszTörlés