2013. december 22., vasárnap

Pozitív percek #12

Ezen a héten nagyon nehéz volt megírnom ezt a posztot, nem azért, mert nem történtek velem jó dolgok, sokkal inkább azért az egy nagyon rossz dolog miatt, amiről hírt kaptam a hét közepén. Még nem állok készen rá, hogy írjak vagy komolyabban beszéljek róla, és remélem elnézitek nekem ezt.
Azért néhány pozitívumot megemlítenék, amik kicsit mosolyt csaltak az arcomra a héten.
♥ fánk vásár volt a munkahelyen ♥ adományoztam egy jó cél érdekében (a fánkvásár keretében) ♥ gyönyörködök az új lakkokban ♥ dekor toll csomag ♥ tesó féle fincsi sütik ♥ végre itthon 

Ne haragudjatok, amiért ilyen rövidre sikerült ez a mai poszt! A héten a téli kihívás új manikűrjét mindenképpen láthatjátok majd itt, de még nem tudom, hogy mikor tudok jelentkezni új bejegyzéssel.

6 megjegyzés:

  1. Bármi is van, remélem, hamar jobbra fordul minden. <3 A díszítőtollkészlet pedig nekem is nagy kedvencem lett a mézeskalács-díszítéskor :-)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom mi történt, de a héten én is kaptam olyan hírt, ami lesokkolt és elszomorított... :( Kitartást!!

    VálaszTörlés
  3. Remélem nincs akkora baj, kitartást kívánok én is! És ölellek innen a távolból éteren át.
    http://azrail5.blogspot.hu/2013/12/china-glaze-red-y-willing.html Viszont ezt miattad kentem fel előbb mint terveztem ^^

    VálaszTörlés
  4. köszönöm lányok, nagyon jól esnek a kommentek! :)

    VálaszTörlés
  5. Kitartást, remélem hamarosan jóra fordulnak a dolgok, bármiről is legyen szó! :)

    VálaszTörlés